مسئولان برای افزایش ماندگاری گردشگر در تالش تدبیر کنند

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی اتخاذ تدابیر در راستای افزایش ماندگاری مسافران و رونق اقتصادی تالش در ایام نوروز را مورد تأکید قرار داد.

مسئولان برای افزایش ماندگاری گردشگر در تالش تدبیر کنند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مریان خبر، محمود شکری در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان تالش ضرورت رسیدگی به مشکلات ترافیکی را مورد تأکید دست‌اندرکاران حوزه ترافیک قرار داد.

وی اتخاذ تدابیری در راستای افزایش ماندگاری مسافران و رونق اقتصادی شهرستان تالش در ایام نوروز را مهم دانست و گفت: راهکار مناسب برای هدایت مسافران نوروزی به داخل شهر اسالم تدوین شود.

این نماینده از بخشدار حویق خواست تا درباره ترافیک چوبر و خطبه‌سرا گزارش مبسوط و کارشناسی تهیه و ارائه کند.

وی با اشاره به افزایش میزان تصادفات منجر به جرح و فوت اظهار کرد: در این زمینه گزارش مستند و راهکار پیشنهادی از طرف پلیس راهوار ارائه شود.

شکری به اعتراض‌ها و درخواست روستاییان شهرستان در زمینه ایستگاه تاکسی اشاره کرد و افزود: تعبیه ایستگاه تاکسی برای روستاها و ساماندهی بحث حمل و نقل برای روستائیان امری ضروری است.

وی از دستگاه‌های مربوطه خواست تا در راستای ایجاد تسهیلات نوروزی و نیز احداث سرویس‌های بهداشتی مناسب برای مسافران اقدام لازم به عمل آورند.

فرماندار تالش نیز در جلسه مذکور بر پیگیری موارد ترافیکی شهرستان به صورت کارشناسی و گزارش آمار تصادفات به ویژه جرحی و فوتی و ساماندهی ترافیک میدان نماز تأکید کرد.

 

علی فتح‌اللهی اظهار کرد: توجه جدی به مسیرهای اصلی تالش‌ـآستارا و تالش‌ـرشت‌ـانزلی مهم است.

 

وی خواستار توجه ضروری به مسیر اسالم به خلخال و تالش به آق‌اولر با اولویت گردشگری این مناطق شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه