حدود ۱۹۶ هزار برگ قمار توتو در رشت کشف گردید

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان از کشف حدود ۱۹۶ هزار برگ توتو (پیش بینی نتایج فوتبال) در شهررشت خبر داد.

حدود ۱۹۶ هزار برگ قمار توتو در رشت کشف گردید

به گزارش ۸دی نیوز سرهنگ “مهرداد مهرگان” رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در ۱۱ ماهه گذشته طی چندین مرحله اکیپ عملیاتی پلیس امنیت عمومی در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر فعالیت افراد مختلف در پوشش باندقمارتوتو ( پیش بینی نتایج فوتبال)، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

toto

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان افزود: ماموران با تحقیقات نامحسوس پلیسی از صحت این گزارشات اطمینان حاصل نموده و سرنخ هایی از محل حضور و توزیع این برگه ها بدست آورده و ضمن هماهنگی با مقام قضایی طی چندین مرحله عملیات موفق به دستگیری عاملان توزیع و کشف ۱۹۵ هزار و ۷۸۴برگ توتو (آلات قمار) شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان ضمن اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و معرفی آنان به مرجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی، از مردم فهیم گیلانی خواست، در صورت مشاهده فرد یا افرادی که مبادرت به توزیع چنین برگه هایی در سطح شهر، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ و یا ستاد خبری پلیس امنیت عمومی گیلان به شماره ۲۲۲۲۲۹۹ تماس تا در اسرع وقت نسبت شناسایی و دستگیری آنان اقدام لازم صورت گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه