اندر حکایت ماشین های آتش نشانی رودبار+ تصاویر

خودروهای آتش نشانی برای اطفاء حریق ایجاد شده تا به داد مال باخته بدبختی برسد که خدای ناکرده منزل، مغازه، شرکت و… دچار آتش سوزی شود.

اندر حکایت ماشین های آتش نشانی رودبار+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، خودروهای آتش نشانی برای اطفاء حریق ایجاد شده تا به داد مال باخته بدبختی برسد که خدای ناکرده منزل، مغازه، شرکت و… دچار آتش سوزی شود.

درد بدتر ازسوختن اموال موقعی که خودروی آتش نشانی در دسترس نباشه و بره بلوار آبیاری کنه، یا اینقدر بلوار آبیاری کرده که همینکه سر صحنه میاد یا تانکرش آب تموم کرده و یا …

این مشکل در شهرستان به خوبی هویدا است.

برای اولین بار طی هفته های اخیر شهرداری توتکابن با خوردوی آتش نشانی بلوار شهرش را آبیاری کرد که از نگاه عکاس این پایگاه خبری دور نماند.

اما به جای اینکه مسئولین شهرستان با این مساله برخورد کنند انگار این خبر جواب معکوس داده و الگویی شده برای سایر شهرداری ها از جمله رودبار و منجیل که با خودروی آتش نشانی شون بلوارها رو شستشو و آبیاری کنند.

شهردار بره سر هم صحبت های قشنگی از ماشین آتش نشانی زده و گفته، به دلیل یخبندان خورگام و نداشتن آشیانه برای خودروی آتش نشانی مجبور بودیم شبها آب تانکر آتش نشانی را خالی کنیم و صبح ها پر کنیم.

حالا اینکه یا شهردار خوش شانس یوده که تا حالا خونه ای تو اون شبها آتیش نگرفته یا قدرت ریسک آقایون بالا بوده جای سئواله.

333-2

333-3

333-4

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند خشکبیجاری
یاد شهردار پرتلاش اسبق خشکبیجار آقای فرشیداباذری بخیر که بشدت جلوی اینکارها راگرفته بود واجازه استفاده ما شینهای آتش نشانی را به هیچکاری جز وظا یف محو له نمی داد
در حاشیه