شهردار رشت:

توصیف خدمات مدافعان حرم امکان‌پذیر نیست

شهردار رشت گفت: رزمندگان اسلام با حضور در آن‌سوی مرزها و بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی جنگیده‌اند که توصیف خدمات و ارزش‌های آن‌ها قابل‌ذکر نیست.

توصیف خدمات مدافعان حرم امکان‌پذیر نیست

به گزارش ۸دی، مسعود نصرتی راد عصر امروز در مراسم تجلیل از یادگاران شهدای مدافع حرم شهرستان رشت اظهار داشت: حداقل وظیفه‌ای که بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب می‌توان انجام داد ارج نهادن به ارزش‌های شهدا هم از نگاه ملی و هم‌مذهبی برای دفاع از جایگاه اسلام است.

وی با اشاره به مبارزه رزمندگان اسلام در برابر هجمه همای دشمن افزود: بعد از دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام در جنگ نرم به مبارزه پرداختند و تلاش‌های آنان نیز ستودنی است.

شهردار شهر رشت با اشاره به دفاع از حیثیت و آرمان‌های انقلاب و اسلام در فراتر از مرزهای ایران اسلامی گفت: رزمندگان اسلام با حضور در آن‌سوی مرزها و بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی جنگیده‌اند که توصیف خدمات و ارزش‌های آن‌ها قابل‌ذکر نیست.

نصرتی با بیان اینکه باید جمهوری اسلامی در جهان اقتدار داشته باشد، گفت: یقیناً رسیدن ایران به جایگاه اول قدرت منطقه‌ای در جهان دور نیست و به‌زودی این مهم دست‌یافتنی خواهد بود.

در ادامه محمدحسین عاقل منش با اشاره به تشکل داعش و سعی در از بین بردن آن، اظهار کرد: گروه تروریستی داعش با حمایت از آل سعود و استکبار برای تفرقه در اسلام ایجاد شده بود اما باجان فشانی رزمندگان از بین رفت.

وی با بیان اینکه داعش با وحدت و اتحاد مسلمین از بین رفت، افزود: مقام معظم رهبری وحدت را به‌ عنوان مسئله استراتژیک معرفی کردند و شکست داعش را ناشی از وحدت مسلمین خطاب می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت با تقدیر از سردار سلیمانی، حق‌بین و سایر رزمندگان گیلانی در سوریه گفت: امیدواریم روزی علاوه بر شکست تمامی نیروهای تکفیری و صهیونیستی شاهد آزادی قدس شریف نیز باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه