عملیات توسعه فضای سبز منطقه به اتمام رسید

در آستانه فصل بهار، درختان، درختچه ها و گیاهان بومی منطقه در طول دو کیلومتر از بلوار شهید فاتحی، نوارساحلی منطقه، شهرکهای صنعتی ۱ و ۲ منطقه کاشته می شوند.

عملیات توسعه فضای سبز منطقه به اتمام رسید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در آستانه هفته درختکاری و نزدیک شدن سال نو، عملیات توسعه فضای سبز اراضی منطقه به مساحتی در حدود ۱۳۲ هزار مترمربع انجام شد.

بنابراین گزارش در آستانه فصل بهار، درختان، درختچه ها و گیاهان بومی منطقه در طول دو کیلومتر از بلوار شهید فاتحی، نوارساحلی منطقه، شهرکهای صنعتی ۱ و ۲ منطقه کاشته می شوند.

کاج های تویا، لاوسون و شائولی، اقاقیا، درخچه های تاکسوس،کاملیا،کامیس پاریس سبز، ختمی، گل طاووسی و گلهای بنفشه، شب بو، لاله، سنبل، نرگس شهلا، قرنفل از جمله گیاهانی است که از سوی مدیریت خدمات شهری این سازمان در مسیرهای فوق غرس می شود.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه اجرای این پروژه ها موجب ایجاد چشم انداز زیبا و نمای سرسبز و با طراوت در سطح منطقه شده است.

 این گزارش با بیان اینکه زیبا سازی منظر شهری و فضاهای گردشگری و صنعتی محدوده منطقه آزاد انزلی از جمله اهداف اجرای توسعه و نگهداری فضای سبز است افزود: فضای سبز  بخشی ازگستره فیزیکی شهری است که می تواند عملکردهای معینی چون نقش تزئینی،زیباسازی سیمای شهری وگاهی نقش تفریحی، تفرجگاهی ایفا نماید

در پایان این گزارش آمده : فضاهای سبز شهری نقش مهمی درحفظ و تعادل محیط زیست شهری و تعدیل آلودگی هوا دارد و توسعه فضای سبز از اولویتهای سازمان منطقه آزاد انزلی است که در کنار سایر اقدامات تجاری، عمرانی و خدماتی در دستور کار سازمان قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه