۳۱۳ مسجد در جشن نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردم هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با بیان اینکه هزار و ۳۱۳ مسجد در جشن نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردم هستند افزود: کمک های دریافتی مساجد در بین محرومان و نیازمندان محل خود توزیع می کنند.

۳۱۳ مسجد در جشن نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردم هستند

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با بیان اینکه هزار و ۳۱۳ مسجد در جشن نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردم هستند افزود: کمک های دریافتی مساجد در بین محرومان و نیازمندان محل خود توزیع می کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان، در نشستی با اصحاب رسانه به مناسبت ۱۴اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  با اشاره به اینکه کمیته امدادگیلان، ۹هزار زن سرپرست خانوار را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرارداده است افزود: هزینه بیمه تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره)گیلان در سال ۹۲ ،هفت میلیاردتومان است.
وی با بیان اینک۱۱۸ هزارخانوارتحت پوشش کمیته امداد گیلان قراردارند، گفت: نزدیک به ۳۰درصد خانوار ساکن شهر و روستا ی استان گیلان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
وی با این توضیح که  برگزاری جشن عاطفه‌ها با توجه اعتقادات  مردم در جامعه برگزار می‌شود اظهار کرد:نقش رسانه‌ها در دعوت مردم به طرف این مسئله تاثیرگذار است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان، از توزیع ۳۷۰هزار پاکت بین دانش آموزان مدارس گیلان بمناسبت جشن نیکوکاری خبرداد و بیان کرد: ۳۰۰پایگاه و ۸۰ ،اکیپ سیار در جشن نیکوکاری آماده دریافت کمکهای مردمی هستند.
علیمحمدی ، با بیان اینکه هزار و ۳۱۳ مسجد در جشن نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردم هستند افزود: کمک های دریافتی مساجد در بین محرومان و نیازمندان محل خود توزیع می کنند.
وی با اشاره به وجود ۶هزار یتیم در گیلان اظهار کرد: در طرح شهید رجایی کمیته امداد گیلان ۶۲هزار خانوار سالمند را تحت پوشش دارد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان ، اجرای طرح‌های کوچک اقتصادی و مشاغل خرد را نجات‌دهنده بسیاری از خانواده‌ها در راستای محرومیت‌زدایی عنوان کردو در ادامه  تعداد مددجویان عادی تحت پوشش کمیته امداد را ۵هزار و ۵۵۰ خانواده عنوان کرد و افزود: جمعیت دانش آموزی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)گیلان ۱۸هزار و ۵۰۰نفر است
علیمحمدی با این توضیح که گیلان دارای ۲۴هزار و ۸۰حامی است تصریح کرد: حامیان استانی کمیته امداد امام خمینی (ره )گیلان را ۱۷ هزار نفرهستند.
وی با این توضیح که جمعیت حامیان استانی کمیته امداد گیلان کمتر از یک درصدجمعیت استان است خاطرنشان کرد در سال ۹۲ تاکنون از سهم اعتبارات بانکی به کمیته امداد گیلان کمتر از ۲درصد اختصاص یافته است.
مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت:نهاد بیمه گر کمیته امداد بیشترین خدمات را نسبت به دیگر نهادهای بیمه گر کشور به افراد بیمه شده ارائه می دهد به طوری که در موقع نیاز بیش از ۹۰ درصد موارد را این نهاد تقبل می کند.
علیمحمدی با اشاره به اینکه ۳۰هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در مناطق محروم زندگی می کنند گفت: ۵۰درصد این مددجویان در جریان برف ۹۲تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.
وی هزینه بیمه حوادث مددجویان را ۳۰۰میلیون تومان اعلام کرد و اظهارکرد:۱۶هزارنفر خانواده در مناطق محروم تخت پوشش بیمه حوادث قراردارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه