خبرنگار: ابوالفضل شکری
بخشدار کلاچای در برنامه مهتاب شبان شبکه باران؛

دولت برای جذب گردشگری در کلاچای اقدامات قابل‌توجهی انجام داده است

بخشدار کلاچای با بیان اینکه این بخش دارای ظرفیت بالای گردشگری است گفت: برای جذب سرمایه‌گذار در موضوع گردشگری اقدامات خوبی انجام داده‌ایم.

دولت برای جذب گردشگری در کلاچای اقدامات قابل‌توجهی انجام داده است

 

به گزارش ۸دی، هادی کوچکی بخشدار کلاچای در برنامه زنده مهتاب شبان شبکه باران اظهار داشت: شهرستان رودسر شرقی‌ترین شهرستان گیلان است که سواحل و جلگه و کوهستان‌های خوبی دارد و در کشاورزی هم در تولید محصول برنج، چای، مرکبات، فندق و گیاهان دارویی در استان و کشور حرفی برای گفتن دارد.

وی افزود: بخش کلاچای از بخش‌های مستعد شهرستان رودسر است که از ظرفیت‌های قابل‌توجه برخوردار است.

بخشدار کلاچای درباره عملکرد این نهاد در حوزه گردشگری گفت: شهرستان رودسر ۴۵ کیلومتر ساحل دارد که با توجه به نزدیکی به کوه و جنگل همین موضوع ظرفیت خوبی برای گردشگری فراهم کرده است و ما هم در بحث جذب سرمایه‌گذار در موضوع گردشگری اقدامات خوبی در بخش کلاچای انجام داده‌ایم.

کوچکی ادامه داد: ایجاد کریدورهای رفت‌وآمد یا بزرگ‌راه‌ها در حاشیه شهر، احداث هتل‌ها، ایجاد پایانه‌های گل و گیاه در بخش‌ها و پرداختن به محصولات اصلی ما مانند چای، برنج، کیوی، مرکبات و … و محصولات بالادستی کوه‌هایی که عموماً محصولات دارویی است ازجمله اقدات صورت گرفته در حوزه گردشگری است.

وی افزود: ایجاد دسترسی به ساحل و ایجاد طرح‌های سالم‌سازی در شهرهای واجارگاه و کلاچای ازجمله دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری بخش کلاچای رودسر بوده است.

بخشدار کلاچای ساحل شیرمحله و ساحل رضامحله از مناطق دیدنی این بخش عنوان و اظهار کرد: منطقه گردشگری سبزکویه در بالای واجارگاه هم از مناطق و مقاصد گردشگری شهرستان رودسر هستند.

کوچکی با بیان اینکه اشتغال اصلی مردم کلاچای کشاورزی و صیادی است ادامه داد: در حوزه اشتغال هم در کلاچای در سال‌های اخیر کارهای خوبی انجام شده است و علاوه بر این مردم به تولید چای و صیادی هم اشتغال داریم.

وی با بیان اینکه در تسطیح اراضی دولت برنامه‌های خوبی دارد گفت: دولت تلاش می‌کند که کشاورزان بتوانند درآمدشان را بالا ببرند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه