معاون جدید پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان معارفه شد+ تصاویر مراسم

سید ضیاالدین میرحسینی به سمت معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان منصوب شد.

معاون جدید پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان معارفه شد+ تصاویر مراسم

 به گزارش خبرنگار هشت دی نیوز، جلسه تودیع و معارفه معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه گیلان در سالن حکمت دانشگاه گیلان و با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم با تنفیذ حکم سید ضیاالدین میرحسینی عضو هیأت علمی دانشکده علوم کشاورزی به سمت معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان، با اهدای لوح تقدیر از خدمات و تلاش های صدرممتاز  در ۸سال گذشته تشکر و قدردانی به عمل آمد.

سرپرست دانشگاه گیلان در این مراسم با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در دانشگاه ها، افزود: همواره در ارزیابی و رتبه بندی دانشگاه ها شاخص پژوهش از ماهیت های اصلی دانشگاه محسوب می شود اما ارتقای سطح پژوهشی دانشگاه به اختصاص اعتبار لازم و کافی وابسته است که سعی داریم درصد مناسب از بودجه دانشگاه به این امر اختصاص پیدا کند.

احمد رضی در پایان از زحمات دکتر صدر ممتاز در سال های گذشته تشکر و قدردانی به عمل آورد.

IMG_0924

در ادامه معاون جدید پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان، گفت: باید به جای گسترش در سطح به گسترش عمق و کیفی تر شدن دانشگاه فکر کنیم.

میر حسینی خاطر نشان کرد: توسعه ی شرکت های دانش بنیان و کار آفرین بسیار حائز اهمیت و باید مسئولان مربوط به آن توجه داشته باشند.

وی ایجاد فرصت مطالعاتی مناسب و افزایش شرکت در همایش ها و ارتقای سطح کمی و کیفی نشریه ها و تجهیز آزمایشگاه های مورد نیاز داشجویان را از اقدامات اولیه ی دوره خود عنوان کرد.

 در همین مراسم دکتر صدر ممتاز از تعامل و همکاری ریاست و اساتید دانشگاه و … در طول ۸ سال تشکر و قدردانی کرد.

وی ایجاد انسجام در تصمیم گیری ها و ساختار مدیرت دانشگاه در تمام بخش ها، مسئولیت پذیری، رفع نواقص دوره ی گذشته و توسعه ی تحصیلات تکمیلی و …  از مهم ترین کارهای انجام شده دوره ی معاونت خود عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه