واکنش سرمربی معروف به گروه مرگ !

فیروز کریمی در واکنش به قرعه کشی مسابقات جام جهانی و مشخص شدن حریفان تیم ملی، اظهار داشت: ما وقتی در مسابقات جام جهانی شرکت می‌کنیم باید خودمان را برای بازی‌های سخت و دشوار نیز آماده کنیم.

واکنش سرمربی معروف به گروه مرگ !

 

به گزارش ۸دی به نقل از پارس نیوز، فیروز کریمی در واکنش به قرعه کشی مسابقات جام جهانی و مشخص شدن حریفان تیم ملی، اظهار داشت: ما وقتی در مسابقات جام جهانی شرکت می‌کنیم باید خودمان را برای بازی‌های سخت و دشوار نیز آماده کنیم. از مجموع ۲۰۰ عضو فیفا ۳۲ تیم برای مسابقات گلچین می‌شوند که در مجموع می‌شود ۱۵ درصد از کل تیم‌های دنیا.

فیروز کریمی در ادامه افزود: پس این نشان می‌دهد که ایران در مسابقات بزرگی به میدان خواهد رفت.به نظرم اهمیت این مسابقات زیاد است و باید با یک تدارک خوب پا به این مسابقات بگذاریم.

کریمی درخصوص شرایط حال حاضر فوتبال ایران و امکانات موجود در راستای آماده سازی تیم ملی، اظهار داشت: مهم‌ترین چیزی که برای تیم ملی مهم است انجام بازی‌های تدارکاتی خوب است. تیم ملی نیاز به ۱۰-۱۵ بازی تدارکاتی دارد تا بتواند به آن هماهنگی لازم برسد.

وی گروه تیم کره جنوبی را سخت از گروه ایران دانست و تصریح کرد: گروه مرگ یعنی چه. تمام تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت می‌کنند از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

فیروز کریمی، آسان شمردن مراکش را اشتباه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: من اعتقاد دارم سخت‌ترین بازی ما همین بازی با مراکش است چون بضاعت تیم‌ها نامشخص است و به همین دلیل پیش بینی یک دیدار سخت را می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پایان اظهاراتش ابراز داشت: من معتقدم ایران می‌تواند به مرحله بالاتر نیز برود و این یک اتفاق جدید خواهد بود اما اگر بخواهیم از قرعه‌کشی هراسی داشته باشیم قطعا کارمان به مشکل خواهد خورد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه