از لمپنیسم سیاسی تا کوبیدن شهردار؛

عملیات آفندی برای انهدام مدیریت شهری فومن

برخی دست به عملیات آفندی برای انهدام مدیریت شهری می زنند تا با لمپنیسم سیاسی کوبیدن شهردار جدید فومن در دستور کار باشد

عملیات آفندی برای انهدام مدیریت شهری فومن

به گزارش۸دی, به نقل از بهجت خبر؛ پس از گذران روزهای پر حرف و حدیث برای انتخاب شهردار جدید فومن، شهرداری که اینک همگان با مشخصه فومنی بودنش به انتظار نشسته بودند و در این کشاکش نام هایی متعدد از سوی گروه های سیاسی و فعالان فضای مجازی برای تصدی سمت شهرداری فومن شنیده می شد اما در نهایت پارلمان شهری به دور از تاثیر پذیری از گروه های سیاسی حسین غلام نیا را از میان خود برگزید تا همای سعادت بر دوش نفر پنجم شورای شهر بنشیند و نفر ششم انتخابات به جمع شورانشینان شهر فومن ملحق گردد.

شهردار جدید فومن که در همان ابتدا به صورت شبانه روزی به دنبال رفع  نقاط تاریک دوران مدیریت شهردار قبلی بود به صورت میدانی در تمام نقاط شهری حضور یافت و با بسیاری از همشهریان به گفتگو نشست و درهمین مدت کوتاهی که از عمر دوران شهرداریش می گذرد تغییرات ملموسی را در فضای شهری رقم زده است که از سوی هیچ فرد منصفی قابل انکار نیست.

طبیعتا هر فردی برای دستیابی به اهداف ترسیم شده در امر خدمت رسانی سعی بر استفاده مطلوب از افراد متعهد و متخصص در حوزه مدیریتی خود دارد و غلام نیا نیز از این قاعده مستثنی نیست و از افراد مورد وثوق خود برای موفقیت در پروژه های شهری بهره می برد.

بهجت خبر از همان ابتدا که نام های مختلفی برای انتخاب شهردار جدید مطرح می شد بر روی طرح شاخصه هائی برای انتخاب شهردار اصلح مانور داد و پس از انتخاب شهردار جدید تمرکز خود را برای انعکاس مطلوب فعالیت های مثبت مدیریت شهری و همچنین نقد منصفانه و سازنده که در روزهای گذشته یک مورد آن در رابطه با حمایت واقعی از پاکبانان شهر و نقد تصاویر غلام نیا با لباس پاکبانی توسط همکار ما سرکار خانم بخشی منتشر گردید.

لازم است تاکید گردد آن چه که امروز از همه چیز پر اهمیت تر می باشد توسعه و پیشرفت شهر است که در سایه وفاق و همدلی و نگاه منصفانه به امورات به دست می آید اما متاسفانه بعضا مشاهده می گردد برخی دست به عملیات آفندی برای انهدام مدیریت شهری می زنند تا با لمپنیسم سیاسی کوبیدن شهردار جدید فومن در دستور کار باشد.

اگر فرضا شهردار جدید هم حزبی ما نیست و نگاه و سلیقه متفاوتی دارد آیا این بهانه خوبی برای حمله به شهرداری است؟ راستی چرا برخی به یکباره تغییر موضع می دهند؟ آیا این تغییر موضع ناگهانی شائبه ای را در باور شهروندان فومنی ایجاد نمی کند؟

غلام نیا در ابتدای کار به پیرایش روبنای شهر پرداخته است و باید آرایش زیربنای توسعه شهری هم مد نظرش قرار بگیرد اما آن چیزی که بر عهده فعالان رسانه و شهروندان فومنی است حمایت از اقدامات مثبت اعم از ارتباط بی واسطه و رو در رو با شهروندان، مبارزه با سد معبر، ساماندهی نصب بنرهای تبلیغاتی، حضور در محافل فرهنگی و ورزشی، استفاده از معتمدین متخصص برای نیل به اهدافش و همگرائی بیش از پیش با شورای شهر و میل وافر برای تغییر و تحول می باشد و مواردی را هم که در این میان از آنها غفلت شده یا زیاده روی گردیده است باید با پختگی تمام به معرض نقد صحیح گذاشت و با ارائه راهکار پیشرفت و توسعه را در این شهر رقم زد.

بنا براین بر ماست که رضای خدا و البته منافع شهر و شهروندان را مد نظر قرار بدهیم و جانب انصاف را رها نکنیم چرا که نگاه، نباید از روی دشمنی و عناد باشد. نگاه از روی دشمنی، به نوبه خود، مانع دیدن واقع و ارزیابی منصفانه شده، و مسیر فکر را به انحراف می کشاند. و به قول سعدی:
کسی به دیده انکار، اگر نگاه کند
نشان صورت یوسف، دهد به ناخوبی

انتهای پیام

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه