بازیکنان ملوان غیرت را معنی کردند؛

دست‌نشان: عده‌ای به‌دنبال تخریب ملوان هستند

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با بیان اینکه عده‌ای از افراد به‌دنبال تخریب ملوان هستند گفت: اگر کسی می‌خواهد به‌جای من به تیم ملوان بیاید من جای خود را به او می‌دهم.

دست‌نشان: عده‌ای به‌دنبال تخریب ملوان هستند

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، نادر دست‌نشان عصر امروز در کنفرانس خبری پس از بازی دیدار ملوان بندر انزلی در مقابل شهرداری ماهشهر در مورد این دیدار اظهار داشت: بازیکنان ملوان در این بازی غیرت را معنی کردند.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با بیان اینکه بازی سختی را در مقابل شهرداری داشتیم اعلام کرد: در مقابل تیمی بازی کردیم که به‌خوبی کار دفاعی را انجام می‌داد.

دست‌نشان با اشاره به اینکه در دقایق ابتدایی بازی برخلاف جریان بازی گل دریافت کردیم عنوان داشت: بازیکنان شهرداری ماهشهر تمامی راه‌های نفوذ ملوان را بسته بودند.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه با اصرار بر روی بازی از کناره‌های زمین توانستیم در این بازی به برتری برسیم افزود: اخراج یک بازیکن از تیم ملوان بندر انزلی کار را برای بازیکنان ما سخت کرد.

دست‌نشان با اشاره به اینکه بازیکنان ملوان ثابت کردند که برای سربلندی ملوان تلاش می‌کنند بیان داشت: با کمی دقت می‌توانستیم چندین گل به تیم شهرداری ماهشهر بزنیم.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با بیان اینکه حاشیه‌های پایان بازی قشنگ نبود خاطرنشان کرد: همانگونه که با تیم‌های مختلف برخورد می‌شود با رفتار و افکار بد بازیکنان برخورد شود.

دست‌نشان با اشاره به اینکه داور این بازی جوان بود عنوان داشت: سه صحنه بحث برانگیز در محوطه جریمه تیم شهرداری ماهشهر رخ داد که داور بازی به‌علت جوانی عملکرد خوبی در مورد آن‌ها نداشت.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با بیان اینکه افرادی که جلوی اتوبوس تیم را می‌گیرند به بازیکنان استرس وارد می کنند اعلام کرد: ما نمی‌توانیم تمامی خواسته‌های کارشناسان و هواداران را برآورده کنیم.

دست‌نشان با اشاره به اینکه در این بازی به من، دروازه بان و بازیکنان ذخیره ملوان فحاشی شد بیان داشت: یک عده از افراد خط می‌گیرند و به‌همین جهت به بازیکنان ملوان توهین می‌کنند.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با بیان اینکه عده‌ای از افراد به‌دنبال تخریب ملوان هستندخاطرنشان کرد: اگر کسی می‌خواهد به‌جای من به تیم ملوان بیاید من جای خود را به او می‌دهم.

دست‌نشان با اشاره به اینکه بضاعت ملوان همین مقدار است اظهار داشت: به شش بازیکن در نیم فصل احتیاج داریم و باشگاه ملوان با توجه به توانایی مالی خود به‌دنبال جذب بازیکنان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه