خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرماندار رودسر پیشنهاد داد؛

پیاده‌راه‌ها در شهرهای رودسر احداث شود

فرماندار رودسر گفت: شهرداران شهرستان می‌توانند ساخت پیاده راه‌ها را در برنامه‌های خود داشته باشند ولی باید جوانب این کار نیز به‌دقت در نظر گرفته و موارد زیربنایی شهرها سنجیده شود.

پیاده‌راه‌ها در شهرهای رودسر احداث شود

به گزارش ۸دی، امیر جانبازی صبح امروز در ستاد بازآفرینی شهری شهرستان رودسر ضمن تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: هدف از ستاد بازآفرینی شهری این است که چهره مطلوبی از حوزه شهری ارائه کنیم و پهنه‌های نامتناجس را شناسایی و در جهت رفع آن تلاش کنیم.

وی افزود: اکنون بناهایی را در داخل مجموعه شهری داریم که این بناها در میراث فرهنگی ثبت شده است و سند مالکیت به نام دارد و از اتفاق مسکونی است اما تغییری در ظاهر ساختمان نمی‌توان داد.

فرماندار رودسر گفت: همه شهرها محدوده‌هایی دارند که از حاشیه ملحق شده است و روستاهایی هم وجود دارد که در قالب شهر دیده می‌شوند و این‌ها هم باید ساماندهی شوند.

جانبازی ادامه داد: شهرداران شهرستان می‌توانند ساخت و احداث پیاده راه‌ها را در برنامه‌های خود داشته باشند ولی باید جوانب این کار نیز به‌دقت در نظر گرفته و موارد زیربنایی شهرها سنجیده شود.

وی اظهار کرد: شهرداران می‌توانند به‌عنوان منبع درآمد ببینند و به‌خوبی می‌توانید از آن‌ها کسب درآمد کنید و بحث زیباسازی را هم برای آن‌ها داشته باشید.

جانبازی درباره بقاع متبرکه رودسر نیز گفت: قرار بر این شد که در هر شهر و یا در هر بخشی یکی از بقعه‌ها برای توسعه و بازسازی معرفی شود که در شهر رودسر بقعه آقا سید محمد صیدر محله را معرفی کرده‌ایم و طرح خوبی از سوی اوقاف در حال تهیه است.

فرماندار رودسر ادامه داد: قرار است در طرح توسعه حرم آقا سید محمد محدوده حرم با مسجد برابری کند و سطح رودخانه مجاور هم پوشیده خواهد شد و جا دارد دوستان در این زمینه پیگیری کنند.

وی درباره محدود شهر چابکسر نیز گفت: در شهر چابکسر نیاز به بازسازی داریم و می‌طلبد محدوده‌ای تملک و خریداری شود چون طرح ایجاد کمربندی برای چابکسر امکان‌پذیر نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه