خبرنگار: الیاس عبدالله پور
شهردار املش خبر داد؛

تخصیص ۳ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های شهری املش

شهردار املش گفت: برای اجرای سه پروژه عمرانی در شهر املش سه میلیارد ریال اعتبار به شهرداری املش تخصیص یافته است.

تخصیص ۳ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های شهری املش

به گزارش ۸دی، ناصر رنجبر شهردار املش صبح امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران و مدیران فضای مجازی این شهر که در شهرداری املش اظهار داشت: ۳ میلیارد ریال اعتبار از منابع مختلف اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان برای اجرای زیرسازی و روکش آسفالت کمربندی و دو پارک تفریحی گردشگری گلستان و میرزاکوچک خان املش تخصیص‌یافته است.

وی افزود: تکمیل پروژه چهار خطه کردن بلوار مرحوم طالقانی املش معروف به کمربندی که بخش اطاقور را به بخش مرکزی املش متصل  می‌کند و راه میان بُری برای ایاب و ذهاب از اطاقور به رانکوه، رحیم‌آباد و کلاچای است و بیشتر مدارس دخترانه و پسرانه شهر املش اعم از ابتدایی و متوسطه اول و دوم در حاشیه‌ی آن واقع شده است  از جمله پروژه‌هایی است که باید با این اعتبار انجام شود.

شهردار املش گفت: برای تکمیل پروژه چهار خطه کردن کمربندی املش شامل تعریض، زیرسازی، جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی، آسفالت و تأمین روشنایی آن از چهار راه کیازنیک تا چهار راه حاجی‌آباد به طول ۳۲۰۰ متر در مجموع به سی میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امسال دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای روکش آسفالت آن تخصیص یافته است.

رنجبر افزود: برای بهسازی پارک گلستان و مرمت پارک میرزا کوچک خان مرکز شهر املش هر یک ۲۰۰ میلیون ریال و در مجموع چهارصد میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است که در مرمت پارک میرزا کوچک خان که در محدوده بافت تاریخی شهر املش واقع شده و خود پارک هم قدیمی و مورد توجه شهروندان املشی است.

شهردار املش گفت: کار زیرسازی دو کوچه شهید رحیمی منتهی به روستای کنده سر و کوچه شورا منتهی به روستای نرکه توسط شهرداری املش با استفاده از امکانات شهرداری در یک ماه گذشته انجام شده و آسفالت آن بهعده اداره راه و شهرسازی گذاشته شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه