دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خبر داد؛

اعزام کاروان طرح ۱۱۸۰ چراغ والور اهدایی مردم گیلان به سمت کرمانشاه / عکس

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از اعزام کاروان حامل کمک‌های اهدایی مردم گیلان در طرح اهدای ۱۱۸۰ چراغ والور به زلزله‌زده‌های کرمانشاهی خبر داد.

اعزام کاروان طرح ۱۱۸۰ چراغ والور اهدایی مردم گیلان به سمت کرمانشاه / عکس

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در مزار میرزا کوچک جنگلی در منطقه سلیمان داراب رشت با اشاره به اجرای طرح اهدای ۱۱۸۰ چراغ والور از سوی مردم گیلان برای مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه به مناسبت ۱۱۸۰ اُمین سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) اظهار داشت: امروز مهم‌ترین نیاز مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب و دیگر شهرستان‌های آسیب‌دیده از زلزله تأمین سیستم گرمایشی است.

وی افزود: طرح اهدای چراغ والور از سوی مردم گیلان برای تأمین نیاز گرمایشی مردم آسیب‌دیده به اجرا در آمد و امروز این چراغ‌ها در سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی برای زلزله‌زده‌های کرمانشاهی ارسال می‌شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان گلان مهم‌ترین پیام میرزا کوچکی جنگلی را حفظ عزت مردم ایران عنوان کرد و افزود: امروز نیز مردم گیلان با اهدای تعداد زیادی چراغ والور و وسایل گرمایشی دیگر نشان دادند که ضمن حفظ اعتقادات دینی نسبت به هم نوع خود همچنان بی‌تفاوت نیستند.

وی با بیان اینکه لوازم خریداری‌شده به کمک پایگاه‌های بسیج، هیئت‌های مساجد و تشکل‌های مذهبی جمع‌آوری شده است اظهار کرد: سرمای شدید هوای باعث شده است مردم همچنان نیازمند لوازم گرمایشی باشند و ما امیدواریم این کمک‌ها قطع نشود و مردم همچنان برای دست‌گیری هم‌وطنان خود تلاش کنند و مجاهدت‌های مؤمنانه خود را ادامه دهند.

مهدوی گفت: کمک به زلزله‌زده‌های کرمانشاه لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب است که فرمودند مردم به هر نحو ممکن به زلزله‌زده‌ها کمک کنند و ما امیدواریم که موج دوم کمک‌ها از سوی مردم استان گیلان آغاز شود و تداوم پیدا کند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در استان گیلان ادامه داد: بنیاد خاتم الاصیا به جمع‌آوری کمک‌های فعلی بسنده نخواهد کرد و ما تلاش می‌کنیم در اسکان موقت زلزله‌زده‌ها نیز در کنار سپاه و هلال‌احمر به جمع‌آوری کمک‌های مردمی بپردازیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه