نماینده مردم آستارا:

اشتغال‌زایی بارزترین نقطه منفی در کارنامه دولت دوازدهم/ دولت اشتغال‌زایی را به‌صورت جدی دنبال کند

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کارنامه دولت نقاط منفی زیادی وجود داشته و بارزترین آن اشتغال‌زایی است، تصریح کرد: دولت با توجه به وعده‌های انتخاباتی داده‌شده تاکنون در راستای اشتغال‌زایی کارنامه موفقی از خود ارائه نکرده است.

اشتغال‌زایی بارزترین نقطه منفی در کارنامه دولت دوازدهم/ دولت اشتغال‌زایی را به‌صورت جدی دنبال کند

به گزارش ۸دی، ولی داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا، در واکنش به گزارش عملکرد صدروزه رئیس‌جمهوری اظهار کرد: باید به عملکرد صدروزه دولت منصفانه نگاه کرد چون در کارنامه دولت هم نقاط مثبت و هم نقاط منفی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در کارنامه دولت نقاط منفی زیادی وجود داشته و بارزترین آن اشتغال‌زایی است،  تصریح کرد: دولت با توجه به وعده‌های انتخاباتی داده‌شده تاکنون در راستای اشتغال‌زایی کارنامه موفقی از خود ارائه نکرده است.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی ریشه‌کن کردن معضل بیکاری را مستلزم همت ملی و مشارکت همگانی و دانست و خاطرنشان کرد: برای برطرف شدن معضل بیکاری جوانان تحصیل‌کرده باید فرهنگ اشتغال در بین مسئولین عالی‌رتبه کشور و اقشار مختلف مردم ایجاد شود.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه انتظار نمایندگان مجلس از دولت دوازدهم این است که بحث اشتغال‌زایی را به‌صورت جدی دنبال کند، بیان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در بحث قانون‌گذاری، نظارت و حمایت از سرمایه‌گذاری آمادگی کمک به دولت را دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه