امکان شوخی با تصاویر مخاطبان به اینستاگرام اضافه شد + عکس

به گزارش ۸دی به نقل از فناوری، اینستاگرام امروز از ویژگی جدیدی به نام «ریمیکس» پرده برداشت که هدف از آن تشویق کاربران به ارسال های پیام های خصوصی به یکدیگر است.  این قابلیت جدید به کاربر اجازه می دهد به تصاویری که به صورت شخصی برای او فرستاده شده استیکر، نوشته و غیره اضافه […]

امکان شوخی با تصاویر مخاطبان به اینستاگرام اضافه شد + عکس
به گزارش ۸دی به نقل از فناوری، اینستاگرام امروز از ویژگی جدیدی به نام «ریمیکس» پرده برداشت که هدف از آن تشویق کاربران به ارسال های پیام های خصوصی به یکدیگر است.

 این قابلیت جدید به کاربر اجازه می دهد به تصاویری که به صورت شخصی برای او فرستاده شده استیکر، نوشته و غیره اضافه کرده و در قالب تصویری از خودش برای طرف مقابل ارسال کند.

بدین منظور هنگام مشاهده تصویر طرف مقابل روی آیکون دوریبن کلیک کرده سپس گزینه «reply» را انتخاب کنید.

با استفاده از این ابزار می توانید عکس های دیگران را با تصاویر خود ترکیب کرده یا به آنها اجازه دهید که با تصاویر شما شوخی کرده و به آن متن خاصی اضافه کنند.


علاوه بر این امکان تنظیم دفعات نمایش تصویر هم وجود دارد و با انتخاب گزینه «one view» تصویر تنها یک بار نمایش داده می شود، در صورتی که با انتخاب گزینه «allow replay» کاربر می تواند به دفعات تصویر را مشاهده کند.

احتمالا همین حالا فکرهایی در مورد شوخی هایی که می خواهید با تصاویر دوستانتان انجام دهید به ذهنتان خطور کرده، بنابرین بهتر است هرچه زودتر دست به کار شوید چون به گفته اینستاگرام این قابلیت به نسخه ۲۴ اپلیکیشن اضافه شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه