محمودی: با دست هم نمی‌شد قرعه به این خوبی برای ملی‌پوشان ایران تنظیم کرد

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال گفت: تیم ملی ایران با تیم‌هایی در مسابقات قهرمانی جهان همگروه شده‌ که از نظر روانی قادر به شکست دادن آنها است.

به گزارش ۸دی، بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد گروه بندی مسابقات والیبال قهرمانی جهان (۲۰۱۸ ایتالیا و بلغارستان) اظهار داشت: قرعه بسیار خوبی نصیب تیم ملی ایران شده است و با تیم‌هایی همگروه شده‌ایم که در وهله نخست از نظر روانی قادر به شکست دادن آنها هستیم. در واقع به نظر من با دست هم نمی‌شد قرعه به این خوبی برای ملی پوشان ایران تنظیم کرد!

بازیکن پیشین تیم ملی ایران گفت:‌ با توجه به اینکه از هر گروه ۴ تیم به مرحله دوم مسابقات صعود می‌کنند با ارائه بازی‌های خوب می‌توان امید زیادی به صعود داشت. باید این نکته را هم در نظر گرفت که تیم ملی ایران معمولاً در شروع تورنمنت‌ها با مشکل مواجه است و به همین خاطر قرار گرفتن در چنین گروهی برای ما بسیار خوب است تا برای دیدارهای سخت مرحله بعد آماده شویم.

محمودی در مورد احتمال کسب عنوانی بهتر از ششمی سال ۲۰۱۴ توسط تیم ملی ایران گفت: والیبال ایران هنوز به جایی نرسیده که آن را در بین ۴ تیم برتر جهان در نظر بگیریم. جایگاه اصلی تیم ملی، ششم تا نهم جهان است. با سعی و تلاش و ارائه بازی‌های کم اشتباه می‌توان به تکرار عنوان ششمی جهان امیدوار بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه بندی دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۱۸ به شرح زیر است:

گروه اول: ایتالیا، آرژانتین، ژاپن، بلژیک، اسلوونی و جمهوری دومینیکن
گروه دوم: برزیل، کانادا، فرانسه، مصر، چین و هلند
گروه سوم: آمریکا،‌ روسیه، صربستان، استرالیا، تونس و کامرون
گروه چهارم: بلغارستان، لهستان، ایران، کوبا، فنلاند و پورتوریکو

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه