شکنجه وحشتناک پسر ۱۱ ساله در مراسم شیطان پرستی + عکس

ملکی با اشاره به اینکه احتمال کاهش قیمت گوشت در بازار وجود دارد، افزود: در صورت استمرار واردات پیش بینی می شود که قیمت گوشت داخلی در بازار کاهش یابد.

شکنجه وحشتناک پسر ۱۱ ساله در مراسم شیطان پرستی + عکس

به گزارش ۸دی به نقل از رکنا: مردان و زنان شیطان‌پرست که پسربچه نوجوانی را ربوده و پس از آزار و اذیت بیرحمانه، او را به قتل رسانده بودند، پس از یک سال به جنایت سیاه خود اعتراف کردند.

شکنجه وحشتناک پسر 11 ساله در مراسم شیطان پرستی + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، «ماریتو» ۱۱ ساله یک سال قبل برای ماهیگیری از خانه خارج شد اما هرگز بازنگشت و پلیس Police دو روز بعد جسد مثله شده او را در چند کیلومتری رودخانه پیدا کرد.

در حالی که تحقیقات پلیسی برای افشای معمای اینجنایت Crime هولناک آغاز شده بود، پزشکی قانونی اعلام کرد این پسر نوجوان پیش از مرگ به طرز فجیعی مورد آزار و اذیت قرار گرفته و سپس با استفاده از سیم خفه شده است.

با این شواهد، تحقیقات پلیس وارد مرحله تازه‌ای شد و مدتی بعد کارآگاهان سه مرد و مدیر مدرسه‌ای را در شمال آرژانتین دستگیر کردند. متهمان که در بازجویی‌ها شکنجه Torture و قتل Murder پسربچه را رد می‌کردند، پس از یک سال به جرم Crime خود اعتراف کرده و مدعی شدند با همکاری مردان و زنان دیگری، «ماریتو» را در مراسم شیطان Evil پرستی شکنجه داده و به قتل رسانده‌اند. تلاش برای دستگیری دیگر متهمان این جنایت ادامه دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه