صبح امروز؛

شهید مدافع حرم بی‌سر گیلان در تهران تشییع شد + تصاویر

مراسم تشییع شهید مدافع حرم نوید صفری صبح جمعه دهم آذر از مسجد امام سید الساجدین ( ع) به طرف میدان پروین برگزار شد.

شهید مدافع حرم بی‌سر گیلان در تهران تشییع شد + تصاویر

به گزارش ۸دی، مراسم تشییع شهید مدافع حرم نوید صفری صبح جمعه دهم آذر از مسجد امام سید الساجدین ( ع) به طرف میدان پروین برگزار شد.

نوید صفری متولد ۱۶ تیرماه ۱۳۶۵ تهران و اصالتا اهل محله طلابر شهر رودبار بود. او یکی از پاسداران مستشار در سوریه و از دوستان و همرزمان نزدیک شهید سعید علیزاده و شهید رسول خلیلی بود. شهید صفری که به تازگی ازدواج کرده بود در ۱۸ آبان ماه سال ۹۶ در صحرای المیادین در استان دیرالزور سوریه در سن ۳۱ سالگی به فیض شهادت رسید. پیکر مطهر او چندی بعد طی عملیات تفحص کشف و امروز به کشور بازگشت.

شهید صفری وصیت کرده است که پیکر مطهرش را در حرم امام رضا علیهم السلام طواف داده و جوار شهید مدافع حرم  رسول خلیلی با لباس پاسداری به خاک بسپارند.

به گزارش هشت دی، بعد از برگزاری مراسم طواف در حرم امام رضا(ع) و تشییع پیکر مطهر شهید نوید صفری طلابری در تهران، طبق وصیت این شهید والامقام پیکر مطهر بیست و سومین شهید مدافع حرم استان گیلان در بهشت زهرا تدفین شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
روحش شاد. کسانی که حرف دشمن را در کشور تکرار می کنند و علیرغم نافرجام بودن برجام هسته ای برای مذاکرات موشکی و خلع سلاح کشور چراغ سبز نشان می دهند بدانند که در هنگام ضرورت و احساس تکلیف امثال شهید صفری آنان را از صفحه روزگار محو خواهند کرد.کسانی که لایحه پیوستن به کنوانسیون دروغین مبارزه مالی با تروریسم را به مجلس می فرستند تا رسما دست ایران را برای کمک به مقاومت منطقه ای و نیروی هایی مانند سپاه قدس ببندند و امکان و بهانه تحریم های بیشتر علیه ایران را فراهم کنند بدانند که خون امثال شهید صفری در رگهای خیل عظیم نیروهای جان بر کف طرفدار نظام و مدافع ایران جاری است.
در حاشیه