شهردار تالش با فریاد و عربده به سمت من حمله کرد!!!

عضو شورای شهر تالش گفت: در پی دو سوالی که از شهردار تالش به هنگام آسفالت کردن خیابان اصلی شهر پرسیدم با عدم پاسخگویی به سمت من عربده کشی کرد.

شهردار تالش با فریاد و عربده به سمت من حمله کرد!!!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مریان خبر، در حالی که برخی از شاهدین از دست به یقه شدن یکی از اعضای شورای شهر با شهردار تالش خبر می دهند، علی وانوایی در گفتگو با خبرنگار مریان خبر، با تکذیب زدوخورد وی با شهردار تالش، اظهار کرد: بنده از ایشان دو سوال پرسیدم که وی به سمت من عربده کشی نمود و فحاشی کرد.

 

 

این عضو شورای شهر در ادامه افزود: سوال بنده از وی این بود که منبع(مالی) آسفالت از کجا تامین شده که در جواب به بنده گفت: از جیب مبارک خودم و جواب نداد. سوال دیگرم این بود که آیا برای اینکار مجوز شورا را دارید که ایشان گفت: رییس شورا کنار من است.

 

 

وانوایی ضمن اشاره به داشتن ایراد فنی این پروژه تصریح کرد: به وی گفتم که این کار شما از لحاظ فنی ایراد دارد و گزارش آن را برای اعضای شورای شهر خواهم نوشت.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حجت
خدایی آقای وانوایی، با عقل سلیم جور میاید که شهرداری که ده روز نیست که به شهر شما از 160 کیلومتر آنور تر امده و بومی نیست یکهو فاز دعوا با عضو شورا انهم وسط شهر را با ۳۴ سال سابقه خدمت بگیرد؟
ناشناس در پاسخ به حجت
وای خدای من واقعا باید از اقای نخستین ترسید که اینقدر تندخو هست
در حاشیه