هوا ۱۰ درجه سردتر می‌شود؛ هشدار وزش بادهای شدید

کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش دمای ۱۰ درجه‌ای برخی مناطق کشور خبر داد و نسبت به وزش بادهای شدید در اواسط هفته آینده هشدار داد.

هوا ۱۰ درجه سردتر می‌شود؛ هشدار وزش بادهای شدید

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، امین حسین نقشینه اظهار کرد: بارش سواحل دریای خزر آغاز شده و به تدریج با تقویت جریان‌های شمالی و گذر موج تراز میانی بارش‌ها در این مناطق تشدید می‌شود. همچنین برای ارتفاعات البرز، شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و مناطقی از اردبیل بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: فردا برای برخی از مناطق استان‌های گیلان و مازندران بارش‌ها ادامه دارد، ضمن آن‌که در شمال شرق و شرق وزش باد و کاهش دما خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امروز و فردا کاهش دما ۲ تا ۵ درجه‌ای برای سواحل شمالی پیش‌بینی می‌کنیم، این کاهش دما برای دامنه‌های البر تا روز یکشنبه ماندگار است.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد:‌افت دما در شمال شرق کشور امشب روی می‌دهد و تا اواسط هفته آینده پیش بینی شده دما تا ۱۰ درجه کاهش یابد که در برخی مناطق با وزش بادهای شدید همراه خواهد بود.

نقشینه از مواج شدن شرق دریای خزر و شرق خلیج فارس طی امروز و فردا خبر داد و گفت: آسمان امروز وفردا تهران صاف و نیمه ابری است، فردا و پس فردا شاهد غبار محلی در پایتخت بودیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه