تیراندازی سرباز ناجا، جان زنی را گرفت

سرباز ناجا که با شلیک گلوله در تعقیب و گریز باعث مرگ همسر متهم فراری شده بود، با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کرد.

تیراندازی سرباز ناجا، جان زنی را گرفت

به گزارش ۸دی به نقل از جام جم، سرباز جوانی ظهر پنجم اردیبهشت امسال همراه یکی از ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در حال گشت‌زنی بود که به مرد معتادی مشکوک و به تعقیب خودروی پژوی او پرداخت.

 

در این تعقیب و گریز ۱۶تیر به سمت خودرو شلیک کرد که یکی از تیرها به همسر راننده اصابت کرده و باعث مرگ وی شد. با توقف خودرو، راننده بازداشت شد.

 

با تحقیق از این مرد معلوم شد که او چند هفته پیش در کلانتری دیگری بازداشت بوده که همدستانش به سرباز بدرقه حمله کرده و باعث فرارش شدند. راننده روز حادثه قصد داشت در ماشین مواد مصرف کند که ماجرا لو رفته و این حادثه رخ داده بود.

 

این در حالی بود که والدین همسر این مرد با حضور در دادسرای جنایی تهران از سرباز جوان شکایت کردند.

 

سرباز جوان که برای تحقیقات به دادسرا آمده بود اعلام کرد قصد دستگیری متهم را داشته و برای متوقف کردن خودرو به آن شلیک کرده و قصد نداشته باعث مرگ آن زن شود.

 

با توجه به گفته‌های او کارشناسان اسلحه‌شناسی پلیس آگاهی موضوع را بررسی و اعلام کردند که گلوله غیرمستقیم به آن زن اصابت کرده و باعث مرگ وی شده است.

 

نماینده حقوقی ناجا با خانواده زن فوت شده طی چند جلسه به گفت‌وگو نشستند تا این که توانستند چند روز پیش با پرداخت دیه صد میلیون تومانی به این خانواده رضایت آنها را جلب کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه