«واکنش خانه ملتی‌ها به گزارش صدروزه عملکرد دولت دوازدهم»

قربانی: عقب‌ماندگی دولت در بسیاری از موارد برنامه ششم توسعه/ نمی‌توان موفقیت دولت را با خط کش و ترازو اندازه گرفت

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه نمی‌توان موفقیت دولت را با خط کش و ترازو اندازه گرفت، بیان کرد: در بسیاری از موارد دولت نسبت به برنامه ششم توسعه عقب‌مانده است.

قربانی: عقب‌ماندگی دولت در بسیاری از موارد برنامه ششم توسعه/ نمی‌توان موفقیت دولت را با خط کش و ترازو اندازه گرفت

به گزارش۸دی؛ محمدحسین قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه، در واکنش به گزارش عملکرد صدروزه رئیس‌جمهوری اظهار کرد: با خط کش و ترازو گذاشتن بر روی اقدامات انجام‌شده دولت نمی‌توان نتیجه‌ای گرفت که دولت چقدر موفق بوده است.

وی بابیان اینکه حدود ۳۲ میلیون نفر در کشور خدمات رایگان پزشکی دریافت می‌کنند، افزود: حدود ۱۵هزار میلیارد تومان بدهی در حوزه درمان داریم و کمبود منابع باعث شده تا بیمه سلامت فضای خاصی در کشور ایجاد کند.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۳۵ میلیون نفر از ایرانیان از بیمه سلامت استفاده می‌کنند و ریالی از حق بیمه را پرداخت نمی‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای همه تعهدات دولت دوازدهم به مردم، گفت: باید انتظاراتی که دولت در حوزه بیمه سلامت و درمان برای مردم ایجاد کرده را برآورده کند.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت گزارش دهی به مردم توسط دولتمردان تاکید کرد و گفت: در بسیاری از موارد دولت نسبت به برنامه ششم توسعه که سند راهبردی کشور هست، عقب‌مانده و باید برای تحقق اهداف برنامه حرکت کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه