تصاویر/ وداع با پیکر مطهر شهید بی‌سر مدافع حرم «نوید صفری» / پیکر مطهر شهید صفری به مشهد انتقال یافت

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، نوید صفری بیست و سومین شهید مدافع حرم گیلان در معراج شهدای تهران برگزار شد.

تصاویر/ وداع با پیکر مطهر شهید بی‌سر مدافع حرم «نوید صفری» / پیکر مطهر شهید صفری به مشهد انتقال یافت

به گزارش هشت دی، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، نوید صفری ساعتی پیش در معراج شهدای تهران برگزار شد. این مراسم عصر امروز چهارشنبه هشتم آذرماه ۹۶ با حضور اعضای خانواده، دوستان،همرزمان، بستگان و خادمان شهدا در ستاد معراج شهدای مرکز برپا شد.

این مراسم با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام توسط امیر حسینی و سایر مداحان اهل بیت همراه بود و عموم حاضرین برای آخرین بار با پیکر مطهر شهید صفری دیدار و وداع کردند.

نوید صفری متولد ۱۶ تیرماه ۱۳۶۵ تهران و اصالتا اهل محله طلابر شهر رودبار بود. او یکی از پاسداران مستشار در سوریه و از دوستان و همرزمان نزدیک شهید سعید علیزاده و شهید رسول خلیلی بود. شهید صفری که به تازگی ازدواج کرده بود در ۱۸ آبان ماه سال ۹۶ در صحرای المیادین در استان دیرالزور سوریه در سن ۳۱ سالگی به فیض شهادت رسید. پیکر مطهر او چندی بعد طی عملیات تفحص کشف و امروز به کشور بازگشت.

شهید صفری وصیت کرده است که پیکر مطهرش را در حرم امام رضا علیهم السلام طواف داده و جوار شهید مدافع حرم  رسول خلیلی با لباس پاسداری به خاک بسپارند.

بعد از برگزاری مراسم وداع پیکر مطهر شهید نوید صفری طبق وصیت او برای طواف گرد حرم مطهر رضوی به مشهد مقدس منتقل شد.مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید تهرانی در روز جمعه دهم آذر ماه ۹۶ در پایتخت برگزار می شود.

به گزارش ۸دی، بعد از برگزاری مراسم وداع پیکر مطهر شهید نوید صفری طلابری طبق وصیت این شهید والامقام برای طواف گرد حرم مطهر رضوی به مشهد مقدس منتقل شد. مراسم تشییع پیکر مطهر بیست و سومین شهید مدافع حرم استان گیلان در روز جمعه دهم آذر ماه ۹۶ در پایتخت برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه