مسکن مهر با بی‌مهری تحویل مردم داده می‌شود+ تصاویر

خانه‌های مسکن مهر آستانه‌اشرفیه در حالی به مالکان واحدها تحویل داده می‌شود که حتی از حداقل شرایط زندگی برخوردار نیست.

مسکن مهر با بی‌مهری تحویل مردم داده می‌شود+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان‌خبر ، از تعداد ۲۵۲ واحد مسکونی مسکن مهر آستانه‌اشرفیه، ۲۴ واحد تحویل مالکان داده شده که دارای نقایص بسیار زیادی است.

هنوز این واحدها از نعمت گاز برخوردار نیستند و ساکنین این واحدها برای تأمین گرما با مشکلات بسیاری مواجه‌اند و مسئولین در پاسخ به آن‌ها می‌گویند”ابتدا پکیج تهیه کنید بعد به شما کنتور گاز می‌دهیم”.

از دیگر مشکلات آن‌ها می‌توان به آماده نشدن تمام واحدهای واقع در یک ساختمان اشاره کرد که باعث شده گرد و خاک در محوطه به وفور دیده شود و ساکنین واحدها برای آمد و شد با مشکل روبرو شوند.

مشکل دیگر محل ساخت این ساختمان‌هاست. آیا مسئولین اطلاع نداشتند که تا چند کیلومتری این ساختمان‌ها هیچ نانوایی و یا حتی سوپرمارکتی وجود ندارد که این منطقه را برای ساخت واحدها برگزیدند؟!

با فرض اینکه قرار را بر این گذاشتند که پس از اتمام پروژه مسکن مهر،  این خدمات را ارائه دهند پس چرا واحدها را به این شکل به مردم تحویل دادند.

یکی از ساکنین این واحدها در گفتگو با خبرنگار آستان‌خبر اظهار کرد: در ابتدا به ما گفتند که قسط شما حداکثر ۱۶۰ هزار تومان در ماه است ولی حالا می‌گویند چون ودیعه مسکن مهر به ۳۵ میلیون تومان ارتقا یافته تقسیط شما به ماهی ۳۴۰ هزار تومان تبدیل شده است.

وی افزود: من اگر توانایی این مقدار قسط را داشتم که دنبال مسکن مهر نمی‌آمدم.

یکی دیگر از ساکنین در ارتباط با مشکلات موجود اینگونه می‌گفت: فرزندانم از سرما یخ زدند. شما ببینید که ما چگونه با پارچه زیر درب‌ها را گرفته‌ایم تا از ورود سرما و گرد و خاک جلوگیری کنیم.

داستان یکی دیگر از ساکنین از همه شنیدنی‌تر بود و وی درحالی‌که دفترچه قسط را در دست داشت گفت: ساختمان را تحویل نداده دفترچه قسط را به ما تحویل دادند.

این ساکن واحد مسکن مهر در پاسخ به سؤال خبرنگار آستان‌خبر در ارتباط با علت وجود سرامیک‌ها چیده شده در حال و آشپزخانه این واحدها اذعان کرد: به ما گفتند خودتان باید حال و آشپزخانه را موزاییک کنید ما هم این‌ها را خریدیم تا یکی را بیاوریم که برایمان حال و آشپزخانه را سرامیک کند.

در بررسی اتاق‌های این واحد به نکات جالبی از قبیل رطوبت اتاق‌ها و گاز کشی لوله از راه پنجره بالکن برخوردیم.

بماند که برای نمای این ساختمان‌ها به جای سنگ از رنگ استفاده‌شده و با توجه به رطوبت گیلان این مسئله بیشتر نمود پیدا می‌کند.

همان طور که در تصاویر ملاحظه می‌کنید چون ساختمان‌های مجاور آماده نیست، گِل و نخاله‌های ساختمانی بدجوری دست و پاگیر ساکنین و حتی خود کارگران مشغول کار محوطه شده است.

به راستی اگر حتی یکی از اقوام مسئولین(نه خود آن‌ها) محترم در این واحدها سکونت داشت باز هم این واحدها فاقد کنتور گاز بودند؟!

چه کسی پاسخگوی مشکلات احتمالی برای ساکنین و فرزندان آنان است؟

حداقل اینکه مسئولین محترم بد نیست، جهت رویت این مشکلات جهت دلداری هم که شده سری به ساکنین این واحدها بزنند.

واینکه شاید این خبر را بتوان اولین خبر تولیدی مدنظر فرماندار جدید دانست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه