شنیده های غیر رسمی؛

اولین بانوی فرماندار رهسپار دیار بهجت ها خواهد شد+جزئیات

شنیده های غیر رسمی خبر از انتصاب مونا ابروفراخ به سمت فرماندار فومن دارند که در صورت صحت خبر اولین بانوی فرماندار رهسپار دیار بهجت ها و اریب ها خواهد شد.

اولین بانوی فرماندار رهسپار دیار بهجت ها خواهد شد+جزئیات

به گزارش ۸دی؛ به نقل از بهجت خبر؛ شنیده ها حاکی از آن است که دکتر اسماعیل پور فرماندار فومن به زودی سکان مدیریت شهرستان را به فرد دیگری خواهد سپرد و تا انتهای هفته جلسه تودیع وی و معارفه فرماندار جدید شهرستان فومن برگزار خواهد شد.

اما شنیده های غیر رسمی خبر از انتصاب مونا ابروفراخ به سمت فرماندار فومن دارند که در صورت صحت خبر اولین بانوی فرماندار رهسپار دیار بهجت ها و اریب ها خواهد شد.

مونا ابروفراخ، فرزند پاسدار شهید نادر ابروفراخ از شهدای والامقام استان گیلان، همسر مرتضی عظیمی، مسئول حمل و نقل و پایانه های غرب استان گیلان و خواهر محمد ابروفراخ کارشناس اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان می باشد که خبر انتصاب برادر ایشان در فرمانداری فومن نیز در برهه ای رسانه ای گردید.

مونا ابروفراخ، اولین بخشدار زن استان گیلان (بخشدار، بخش مرکزی شهرستان رشت)، یکی از پنج نماینده استان گیلان در اولین دوره مجلس ایثارگران، سابقه ۱۴ سال کار در وزارت کشور، کارشناس امور سیاسی استانداری گیلان، کارشناس معاونت برنامه ریزی استانداری و تدریس در دانشگاه و مشاوره بی سر و صدای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی را در رزومه کاری خود دارد.

پیش از این شنیده ها از انتصاب محمد رضا محسنی فرماندار فعلی شهرستان شفت و معاون اسبق فرمانداری فومن به سمت فرماندار شهرستان فومن خبر می داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
فرزندشهید
انشاالله که مبارک باشداین خبروبه زودی شاهداین معارفه باشیم ..تنهاکسی که میتوانداین شهرستان را ازگرفتاریهانجات دهد فقط یک فرزندشهید یک فرزندانقلاب ویک متخصص میباشد ایشان درسالهای مدیریت خویش این درایت رابه اثبات رسانده است
در حاشیه