حق ماموریت ۱۲ میلیاردی آقای مدیر/ دریافت ۵۳۰ میلیون تومان پول غذا

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در پرونده ای که در یکی از استانها در حال پیگیری است یکی از مدیران استانی بدون حتی یک ساعت ماموریت، ۱۲ میلیارد تومان حق ماموریت و ۵۳۰ میلیون تومان پول غذا دریافت کرده است.

حق ماموریت ۱۲ میلیاردی آقای مدیر/ دریافت ۵۳۰ میلیون تومان پول غذا

به گزارش ۸دی نیوز، به نقل از دانا،  ناصر سراج روز یکشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در یکی از استانها فردی ۱۲ میلیارد تومان بدون اینکه به ماموریت برود حق ماموریت دریافت کرده است. این فرد همچنین ۵۳۰ میلیون تومان پول غذا به حسابش واریز شده است.

وی ادامه داد: همچنین در پرونده دیگری که در یکی از استانهای کشور تشکیل شده است عده ای ۷۰ میلیارد تومان حقوق عوارض دولتی را در خصوص گمرک پرداخت نکرده اند. احتمال می دهیم ارزش مالی این پرونده به یکصد میلیارد تومان برسد.

سراج افزود: افراد در این پرونده فیش های گمرک را با استفاده از فتوشاپ جعل می کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به ابلاغ سیاست اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت: این سیاست ها روز ۲۹ بهمن ماه از سوی ایشان ابلاغ شد که با استقبال سران قوا روبرو شد. اقتصاد مقاومتی در راس امور سازمان بازرسی کل کشور قرار دارد.

به گفته وی اقتصادمقاومتی به معنای کم مصرف کردن نیست و معنای درست آن مصرف صحیح است. در حوزه اقتصاد مقاومتی رئیس دستگاه قضا درخواست همکاری ویژه از  سازمان بازرسی داشتند به همین دلیل اقتصاد مقاومتی یکی از موضوعات مهم کاری سازمان بازرسی در سال آینده است.

سراج با اعلام اینکه وظیفه سازمان بازررسی در اصل ۱۷۴ قانون،نظارت بر حسن اجرای امور و اجرای صحیح قانون است، گفت: در سال آینده قصد داریم روزنه های بروز تخلف را به دولت نشان دهیم تا مقابل این روزانه ها ایستادگی کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه