توهین سوارز به کمک داوری که گل واضح بارسلونا را ندید + عکس

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا به کمک داوری که عبور توپ از خط والنسیا را ندید، واکنش تندی نشان داد.

توهین سوارز به کمک داوری که گل واضح بارسلونا را ندید + عکس

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، جنجال بازی یکشنبه شب تیم‌های فوتبال والنسیا و بارسلونا در ورزشگاه مستایا که در دقیقه ۳۰ آن داور و کمک او گل لیونل مسی و عبور واضح توپ او از خط دروازه خفاش‌ها را ندیدند، هنوز فروکش نکرده است.

طبق اعلام نشریه آس اسپانیا بعد از دستور ادامه بازی از سوی داور در صحنه‌ای که حتی خود بازیکنان والنسیا هم به زعم باز شدن دروازه‌شان از حرکت ایستاده بودند، لوئیس سوارس که بسیار شوکه و عصبانی شده بود، به سراغ کم داور ریزنقش مسابقه رفت – کسی که پیش از آن ۶ بار با اعلام آفساید او را از گلزنی بازداشته بود –  و به او گفت:« تو یک بزدلی، کوتوله لعنتی!».

نه تنها سوارس بلکه تمام بازیکنان بارسلونا حتی لیونل مسی که معمولاً به تصمیمات داوران اعتراض نمی‌کند، از داور مسابقه به خاطر مردود اعلام کردن گل آنها توضیح خواستند.

طبق ادعای آس، ایگلسیاس ویانووا، داور مسابقه در پاسخ به اعتراض مسی به او گفته است:«لئو (تشخیص دادن چنین صحنه‌‌هایی) بسیار سخت است».

این دومین بار در سال میلادی جاری است که داوران توپ‌های رده شده از خط دروازه رقبای بارسلونا را نمی‌بینند. مورد قبلی در هفته‌های پایانی فصل گذشته در خانه رئال بتیس بود که داور مسابقه نه تنها عبور نیم متری توپ از خط دروازه بلکه دو سه مورد خطای بازیکنان بتیس روی بازیکنان بارسلونا را ندید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه