شهردار تالش نیامده کتک خورد!

شیده ها حاکیست، ساعاتی پیش در پی مشاجره شدید لفظی یکی از اعضای شورای شهر تالش با شهردار این شهر در خیابان اصلی و در حضور مردم، این مسئولین شهری با هم دچار درگیری فیزیکی شدند.

شهردار تالش نیامده کتک خورد!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مریان خبر، شنیده ها حاکیست،ساعاتی قبل در حالی که کارگران شهرداری تالش در بازار اصلی شهر به منظور آسفالت نمودن خیابان امام خمینی(ره) از سه راه سینما تا پل کرگانرود، مشغول به کار بودند، این عمل مورد اعتراض یکی از اعضای شورای شهر قرار گرفت که مشاجره این عضو شورا با شهردار تالش در محل مورد نظر بالا می گیرد به طوری که به گفته برخی از شاهدین این عضو شورای شهر اقدام به ضرب و شتم شهردار نموده است.

 

 

 

علت مشاجره بدرستی مشخص نیست اما طبق شنیده ها مشاجره این عضو شورای شهر به علت کفیت پایین آسفالت بوده است که مورد مخالفت وی قرار گرفت.

 

 

همچنین بر طبق یکی دیگر از شنیده ها گفته می شود که علت مشاجره ی وی به دلیل عدم رعایت زمان آسفالت ریزی بوده است که این موقع از روز پر رفت و آمد ترین ساعات می باشد که موجب شلوغی و ترافیک در این قسمت شهر شده است.

 

 

در مقابل شهردار تالش نیز به مقام دفاع از عملکرد خود بر می آید که همین امر موجب بالا گرفتن مشاجره شان شده است.

 

 

ما قصد داشتیم تا دست کم با یکی از این افراد مصاحبه ای را انجام دهیم که بزودی این امر انجام خواهد شد و این خبر هنوز تکمیل نشده و در حال برزو رسانی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه