به همت هیئت انصارالمهدی (عج)؛

اجتماع دانش‌آموزی گیلان به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت بر نیروهای تکفیری داعش برگزار می‌شود

جشن پیروزی جبهه مقاومت بر نیروهای تکفیری داعش با برگزاری اجتماع دانش آموزی در گیلان برگزار می‌شود.

اجتماع دانش‌آموزی گیلان به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت بر نیروهای تکفیری داعش برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، هم‌زمان با آغاز سالروز امامت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج)، هیئت انصارالمهدی (عج) اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان با برپایی ایستگاه صلواتی و اجتماع دانش‌آموزی، جشن پیروزی جبهه مقاومت بر نیروهای تکفیری داعش را برگزار خواهند کرد.

امضای طومار توسط حاضرین و ارسال و اهدای آن به سردار عزیز قاسم سلیمانی و قرائت بیانیه از دیگر برنامه‌های این جشن خواهد بود.

ضمناً در این مراسم پویش دانش‌آموزی وعده صادق با نگارش جملاتی از زبان خود شخص بر روی شعارنوشته اجرا می‌شود.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به مناسبت این پیروزی یکم آذر ماه بیانیه ای به شرح زیر صادر کرده بود:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کنتُم توعَدونَ ﴿سوره مبارکه فصلت آیه ۳۰﴾

حمد و ثنای بیکران خداوند بزرگی را که نعماتش بیشمار است و شکر نعماتش محال، خداوندی که نور ایمان و یقین را توسط آخرین پیام‌آورش به ما تاباند تا در زمره هدایت‌شدگان باشیم، هدایت‌شدگانی که با استعانت به اسلام ناب محمدی (ص) در مقابل همه کفر ایستاده‌اند؛ و شکر بیکران بر آستان خداوند متعالی که با ولایت حیدر کرار آیینه قلب ما را جلا داد.

اینک که در آستانه چهلمین بهار انقلاب اسلامی که بی‌شک ادامه راه سرخ حسینی است و در آرزوی رسیدن به دولت موعود پروردگار، در روزهای پرتلاطمی قرار داریم، منطقه و جهان از ظلم و بیداد آمریکا فریاد برآورده و ایادی و دست‌نشانده‌هایش جنایت‌هایی بی‌سابقه در تاریخ بشریت را صورت می‌دهند؛ و دورتادور ام‌القری جهان اسلام یعنی ایران اسلامی را نا امن کرده‌اند تا شاید بتوانند به این مرکز و اصل مقاومت جهان آسیبی وارد کنند، به آن‌ها اعلام می‌داریم باوجود فرزندان رشید رهبر مقاومت جهان حضرت امام خامنه‌ای (روحی فداه)، آرزوی ضربه زدن به جبهه مقاومت را به گور خواهند برد.

اتفاقی بس بزرگ رخ داد. سرداری که خود را سرباز و فرزند امامش می‌داند، پس از گذشت چند سال از تشکیل شجره خبیثه و ملعونه داعش که در پشت سر خود یقیناً و به اعتراف دشمنانمان همه کفر و در رأس همه آن‌ها آمریکای جهان‌خوار را به‌عنوان پشتیبان داشت، خبر نابودیش را اعلام کرد و همه جهانیان را در بهت فرو برد.

داعشی که ولد خبیث استکبار و مورد حمایت همه‌جانبه همه ایادی کفر بود و قرار بود که در کنار ایران اسلامی و بیخ گوش ما حکومت تروریستی و ضد بشر را برای حراست از اسرائیل غاصب شکل دهد به یک‌باره محو و نابود می‌گردد.

مسئله اینجاست که حاج قاسم دو ماه پیش وعده نابودی داعش در دو ماه آینده را داده بود و وعده در زمان مقرر محقق گشت. اینک همه ایادی کفر و در رأس صهیونیزم بین‌الملل در فکر فرورفته‌اند و چهارستون بدنشان به لرزه افتاده است.

چون به وعده نابودی اسراییل در ۲۵ سال آینده کم‌کم نزدیک می‌شویم و از طرفی سربازان روح‌الله در مسیر عمل به منویات آن یار سفر کرده و در ضلّ ولایت جانشین خلفش گام اول شعار استراتژیک قرن را برداشته‌اند و راه قدس را از کربلا بازکرده‌اند و به دمشق و به مرزهای سرزمین‌های اشغالی رسیده‌اند.

در همین‌جا ما دانش آموزان عضو انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان به‌عنوان افسران حقیقت و آن‌هایی که امید اماممان برای تحقق تمدن نوین اسلامی به آن‌هاست، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم از سپاه، ارتش، بسیج، حزب‌الله لبنان، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان و حیدریون عراق و برادران عزیزمان در نیروهای نظامی و مردمی عراق و سوریه به همه آنانی که قدماً، جاناً و مالاً در راه نابودی داعش ملعون حرکت کرده‌اند، خداقوت گفته و از سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی تشکر می‌کنیم و اعلام می‌داریم: ما همه در کنار شما هستیم تا آن روزی که وعده به‌حق مولایمان محقق گردد و فلسطین به دامن اسلام بازگردد.

و تا آن روزی که پرچم هیهات من الذله برگرفته از عاشورا را بر کنگره‌های کاخ سفید ننشانیم از پای نخواهیم نشست.

سردار؛ خداقوت و لبخند شیرین ولی امرت از بابت این پیروزی گوارای وجودت.

اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان.

۱ آذر ۱۳۹۶

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه