بر اساس وصیت نامه شهید؛

شهید نوید صفری در کنار شهید خلیلی تدفین می‌شود + جزئیات

پیکر مطهر این شهید والامقام بر اساس و صیت نامه پس از طواف در حرم امام رضا(ع) برای انجام مراحل تشییع و تدفین به تهران انتقال داده می شود.

شهید نوید صفری در کنار شهید خلیلی تدفین می‌شود + جزئیات

جاوید فلاح گنجه فرمانده سپاه رودبار صبح امروز در گفتگو با خبرنگار هشت دی با بیان اینکه هنوز زمان دقیق تشییع و تدفین شهید پاسدار مدافع حرم نوید صفری مشخص نشده است اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید والامقام بر اساس وصیت‌نامه پس از طواف در حرم امام رضا(ع) برای انجام مراحل تشییع و تدفین به تهران انتقال داده می‌شود.

وی افزود: شهید صفری از دوستان شهید ابراهیم خلیلی بود که ۵ شهریورماه گذشته در شرق حلب به شهادت رسید و به گفته دوستان شهید، این شهید وصیت کرده‌اند که در جوار مزار شهید خلیلی در بهشت‌زهرا(س) تدفین شود.

شهید  پاسدار مدافع حرم نوید صفری طلابری که حدود ۲۰ روز قبل به اسارت داعش درآمده و سپس توسط داعش به شهادت رسیده بود پس از آزادسازی بوکمال

پیکر مطهر او شناسایی و مشخص شد که همچون سرور و سالار شهیدان، مظلومانه به شهادت رسیده و سر از پیکرش جدا شده است.

«شهید صفری» به‌تازگی ازدواج کرده و به‌صورت داوطلبانه به جبهه‌های نبرد سوریه اعزام شده بود. این شهید والامقام برادرزاده شهید منوچهر صفری از شهدای جنگ تحمیلی شهرستان رودبار است.

شهید صفری در تهران سکونت داشت و از سپاه این استان به سوریه اعزام شده بود ولی اصلالتا اهل محله طلابر شهر رودبار است.

اخبار تکمیلی درباره نحوه برنامه تشییع و تدفین این شهید مدافع حرم در همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.

شهید نوید صفری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حامد
خدا بیامرزه اما خب گیلانی نبود چرا اینقدر اصرار هست که امار شهدا رو ببریم بالا ؟ هم به اسم گیلان هم به اسم تهران نمیشه که الکی آمار جعلی زمان جنگ هم ازین مشکلات بود که الان آمارها متناقض است
در حاشیه