امام جمعه فومن در یادواره شهدای این شهرستان:

انقلاب اسلامی بیدارگر امت‌های جهان شده است

امام جمعه فومن گفت: ملت ایران اسلامی با ظهور امام به ندایش لبیک گفتند و اکنون نیز انقلاب اسلامی بیدارگر امت‌های جهان شده است.

انقلاب اسلامی بیدارگر امت‌های جهان شده است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدحسن صفوی امروز در یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید شهرستان فومن با تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) اظهار داشت: امام حسن عسکری(ع) بیشترین عمر خود را درراه مبارزه با استکبار سپری کردند و در کنار استکبارستیزی از هدایت مسلمین نیز کوتاه نیامدند.

وی تجاوز به حریم آل الله را محکوم کرد و افزود: امام حسن عسگری(ع) با توجه به اختناقی که آن زمان علیه خاندان نبوت وجود داشت در دانشگاه علوی به اشاعه دین مبین اسلام پرداخت اما اکنون مشاهده می‌شود تعدی‌ها به حریم آل الله فضایی بسیار دردناک ایجاد کرده است که همه آن‌ها از سوی ملت و دولت‌های اسلامی محکوم است.

امام‌جمعه فومن با اشاره به نشر اسلام در جهان گفت: امروز جهان تشنه عدالت امیرالمؤمنین(ع) است تا مهر حق را بر جان حقیقت بزند و خود را از فضای اختناق نجات دهد.

صفوی با اشاره به عدم شایستگی و بی‌ظرفیتی مردم در پذیرش امامت حضرت قائم(عج) خاطرنشان کرد: مردم آن زمان قابلیت بهره‌برداری از شمس طالعه و قمر منیره را نداشتند و از این منظر حضرت مهدی(عج) از نظرها غائب شدند.

وی افزود: آخرالزمان بهترین زمان است که خداوند باور شیعیان را به کمال رسانده که غیبت را به‌مثابه ظهور می‌دانند.

امام‌جمعه فومن با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم علیه اسلام بیان کرد: امام کاظم(ع) در روایتی بیان می‌فرمایند که گروهی از مشرق زمین قیام می‌کنند که قیامشان زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم می‌کند.

صفوی بابیان اینکه حدیث امام کاظم در انقلاب اسلامی ایران متبلور شد، افزود: ملت ایران اسلامی با ظهور امام به ندایش لبیک گفتند و اکنون نیز انقلاب اسلامی بیدارگر امت‌های جهان شده است.

وی انقلاب اسلامی ایران را در راستای دین مبین برشمرد و گفت: با توجه به اینکه مستکبران عالم، جهان را به دست خود گرفته بودند و معلوم بود که ایران هم روزی محل جنایتشان است، امام در روح ملت دمید و آن‌ها را بیدار کرد.

امام‌جمعه فومن سربازان انقلاب را رب‌النوع زمان برشمرد و گفت: وقتی ملت که در نوع خود بی‌نظیر هستند در پشت امام قرار گرفت، استکبار جهانی بیکار ننشست و با هر بهانه‌ای برای نابودی ایران اسلامی تلاش کرد گرچه خدای را شکر در همه دسیسه‌ها ناکام مانده‌اند.

صفوی با بیان اینکه مردم به ندای امام لبیک گفتند و در همه عرصه‌ها حضور دارند، گفت: شهدا و خانواده‌های معظمشان برکت جمهوری اسلامی هستند و از اینکه به برای اسلام خادمی می‌کنیم جای شکر دارد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه