خبرنگار: ابوالفضل شکری
جانشین سپاه لنگرود در اجتماع بسیجیان این شهرستان:

بسیج با پیروزی بر داعش مزد زحماتش را گرفت / پرداخت ۵ میلیارد ریال اشتغال‌زایی توسط سپاه لنگرود

جانشین سپاه ناحیه لنگرود گفت: بسیج بعد از ۳۸ سال با پیروزی بر داعش و نابودی این گروه تکفیری مزد خود را در جهان اسلام گرفت.

بسیج با پیروزی بر داعش مزد زحماتش را گرفت / پرداخت ۵ میلیارد ریال اشتغال‌زایی توسط سپاه لنگرود

به گزارش ۸دی، سرگرد پاسدار علی یعقوبی صبح یک‌شنبه در اجتماع بسیجیان شهرستان لنگرود با اشاره به سابقه تشکیل بسیج در کشور اظهار داشت: نفوذ از همان ابتدای انقلاب وجود داشت و به همین دلیل بود یک رئیس‌جمهور خائن به‌مانند بنی‌صدر در کشور توانست به مسئولیتی با آن خطیری برسد.

وی افزود: آن‌ها که قصد دخالت در امور بسیج را داشتند طرح ادغام بسیج و سپاه توسط مجلس داده شد.

جانشین سپاه ناحیه لنگرود گفت: آن‌هایی که به دنبال تضعیف بسیج بودند و همیشه به دنبال دیپلماسی و سازش بودند امروز بدانند که تنها راه مبارزه مقاومت و ایستادگی است.

سلیمانی ادامه داد: بسیج بعد از ۳۸ سال با پیروزی بر داعش و نابودی این گروه تکفیری مزد خود را در جهان اسلام گرفت و اگر بسیج جهانی شکل نمی‌گرفت معلوم نبود در سوریه و عراق به کجا می‌رسیدیم.

وی تأکید کرد: امروز بسیج مظهر قدرت و بهترین مدافع اسلام و انقلاب است و امروز بسیج باید در وسط میدان باشد تا آرمان‌های انقلاب اسلامی حفظ شود.

سرپرست سپاه ناحیه لنگرود ادامه داد: در دوران سازندگی بسیج بدون چشم‌داشتی به کمک مردم می‌پرداخت و یکی از دست آورده‌ای آن ریشه‌کن کردن فلج اطفال در این زمان بود و امروز پزشکان بسیجی با عنوان جهادگران سلامت به دورترین نقاط کشور برای درمان محرومین می‌روند و امروز در منطقه اطاقور همین پزشکان با راه‌اندازی بیمارستان صحرایی حضور دارند.

سلیمانی با بیان اینکه بسیج مستضعفین متعلق به مردم است گفت: امروز هم می‌بینیم به‌محض وقوع زلزله کرمانشاه بسیجیان به سمت مناطق زلزله‌زده سرازیر شدند و به کمک مردم پرداختند و در شهرها نیز اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و کالایی کردند.

وی عملکرد بسیج در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی را خوب توصیف کرد و اظهار کرد: حضور گروه‌های جهادی در منطقه اطاقور و مشاوره رایگان بسیجیان در موضوعات مختلف ازجمله در مباحث ازدواج، حقوق، تربیتی و … و پشتیبانی از محرومان با کمک‌های نقدی و غیر نقدی و ….از دیگر اقدامات بسیج است.

جانشین سپاه ناحیه لنگرود ادامه داد: در اربعین امسال یک‌دوم مبالغ جمع شده در ستاد عتبات عالیات به کمک بسیجیان انجام شد و امسال ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی برای اشتغال‌زایی در اختیار جوانان شهرستان لنگرود قراردادیم که برای ۳۲ نفر شغل ایجاد شد.

وی افزود:  با توافق بین سپاه و کمیته امداد ۴۰ واحد مسکن محرومین توسط سپاه در شهرستان در حال احداث است که ۳۲ واحد از این قرارداد به بهره‌برداری رسیده است و مددجویان در حال استفاده از این واحدها هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه