انفجار بمب عمل نکرده جنگ تحمیلی در مهران حادثه آفرید

دستکاری یک بمب عمل نکرده دوران دفاع مقدس در شهر مرزی مهران موجب انفجار و کشته شدن یک نفر شد.

انفجار بمب عمل نکرده جنگ تحمیلی در مهران حادثه آفرید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل ازشبستان، حجت الله نصیری پور، فرماندار مهران اظهار کرد: این انفجار موجب فوت یک نفر از شهروندان مهرانی و زخمی شدن یک نفر دیگر شده است.

وی، با بیان اینکه فرد زخمی به مراکز درمانی انتقال داده شده است، افزود: این حادثه در منطقه فاز ۵ شهر مرزی مهران روی داده است که در آن فردی اقدام به دستکاری بمب عمل نکرده دوران دفاع مقدس کرده است.

فرماندار مهران، با بیان اینکه تحقیقات لازم در خصوص روی دادن این حادثه در حال انجام است، ابراز کرد: متاسفانه برخی از افراد ضایعات جنگی را دور از چشمان ماموران و به طور غیر قانونی جمع آوری کرده که هموراه حوادثی از این قبیل را به دنبال دارد.

نصیری پور، با بیان اینکه جمع آوری ضایعات جنگی بسیار خطرناک است، یادآور شد: مردم باید از جمع آوری ضایعات جنگی و نگه داری آنها در محل زندگی خودداری کنند تا چنین حوادث تلخی رخ ندهد.

وی، با اشاره به اینکه شهرستان مرزی مهران در طول ۸ سال دفاع مقدس یکی از آوردگاه های جمگ تحمیلی بوده است، گفت: دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس بیشترین مواد منفجره را در استان ایلام کار گذاشت به گونه ای که یک میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار از زمین های آن به مین و مواد منفجره آلوده شد.

فرماندار مهران، در پایان خاطرنشان کرد: انفجار بقایای مواد جنگی در مناطق مختلف استان ایلام به ویژه شهرهای مرزی هرازگاهی سبب وقوع حوادث ناگوار و تلخ از جمله کشته و نقض عضو مردم این مناطق می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه