با محوریت "شهید اسحاقی"

همایش “راویان جنگ” در رشت برگزار می‌شود

نخستین همایش “راویان جنگ” به‌مناسبت سالروز شهادت شهید اسحاقی دی ماه امسال در رشت برگزار می‌شود.

همایش “راویان جنگ” در رشت برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی؛ به نقل از خبرگزاری تسنیم  کیوان محمدی عصر امروز در نشست ” بسیج، گذشته- حال- آینده” به‌مناسبت روز بسیج در سالن اجتماعات مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان اظهار داشت: بسیج شجره‌ طیبه و نهادی مقدس در جمعوری اسلامی ایران است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با گرامیداشت روز بسیج و با اشاره به اینکه بسیجیان در دوران دفاع مقدس با جانفشانی و ایثار، کارنامه‌ درخشانی را از خود به یادگار گذاشتند افزود: به پاس خدمات ارزنده شهدا و بسیجیان همواره باید قدردان این قشر عظیم مردمی بود.

محمدی با تاکید بر اینکه برخی از بسیجیان در دوران دفاع مقدس تحت‌ عنوان راویان جنگ به روایت جنگ و ثبت اسناد می‌پرداختند بیان کرد: شهید اسحاقی یکی از شهدای والامقام این عرصه است و دست‌نوشته‌های این شهید بزرگوار یادآور صحنه‌های اثرگذار دوران دفاع مقدس است.

وی از برگزاری نخستین همایش راویان جنگ همزمان با سالروز شهادت شهید اسحاقی دی ماه امسال در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان خبر داد و تاکید کرد: دستاورد‌های راویان جنگ متشکل از ده‌ها جلد کتاب و آثار ماندگار رشادت‌های نسل انقلاب در این همایش بازگو می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با بیان اینکه جوانان انقلابی در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های زیادی را نشان دادند افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری تمامی مردم ایران بسیجی هستند.

محمدی با اشاره به اینکه بسیج مختص گروه و عده‌ خاصی از مردم نیست و متشکل از تمامی مردم ایران است خاطرنشان کرد: بسیجیان همواره در تمامی فراز و نشیب‌های تاریج انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها حضور فعال و تاثیرگذار داشتند.

وی با بیان اینکه ملت ایران نشان داده که همواره در پاسداری از آرمان‌ها و مقدسات هرگز از حق خود عقب نمی‌نشیند تصریح کرد: ملت ایران همواره به‌صورت سرسخت و استوار در پاسداری از آرمان‌های خود ایستاده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه