خبرنگار: محمد جمشیدی
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در اجتماع بسیجیان شهرستان:

بسیج هدفی جز خدمت‌رسانی به مردم ندارد

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: امروز بسیج هدفی جز خدمت‌‌گذاری به مردم بزرگوار و میهن ندارد و تلاش می‌کنیم خدمات انقلاب اسلامی را به دست مردم برسانیم.

بسیج هدفی جز خدمت‌رسانی به مردم ندارد

به گزارش ۸دی، سرهنگ حسین مصطفی‌پور صبح امروز در مراسم صبحگاه و تجمع بزرگ بسیجیان شهر رشت به مناسبت سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت را در برابر نیروی تکفیری آمریکایی ـ سعودی تبریک می‌گویم.

وی افزود: بسیج یعنی مردم‌سالاری دینی و بسیج جرء سازمان‌یافته مردم برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه رویکرد بسیج کمک رساندن در خدمات دولتی به مردم است گفت: ما در راستای هدف خدمت‌رسانی می‌خواهیم نقش سازنده‌ای در عرصه‌های مختلف سازندگی داشته باشیم.

مصطفی‌پور با اشاره به ساخت هزار واحد مسکن محرومین توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گیلان خاطرنشان کرد: در سال جاری حداکثر این خانه‌ها ساخته شد و توفیق داشتیم ۴۸ واحد را به مردم و مستمری‌بگیران کمیته امداد در رشت تحویل دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از کمک‌های سپاه به مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: امروز بسیج هدفی جز خدمت‌‌گذاری به مردم بزرگوار و میهن ندارد و تلاش می‌کنیم خدمات انقلاب اسلامی را به دست مردم برسانیم.

وی با تأکید بر خدمت خالصانه بسیج به کشور اظهار کرد: این راه را امام و شهدا با خون پاک خود به ما شناساندند و ما باید عامل به وظایف خود باشیم و در این راه از هیچ تلاشی دست نخواهیم کشید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه