استاندار گیلان در اجتماع بسیجیان رشت:

بسیج با مردمی بودنش همه سختی‌ها را تسهیل می‌کند

استاندار گیلان گفت: امروز اگر در هر کاری با سختی مواجه می‌شویم به فکر مردمی بودن آن می‌افتیم چراکه این امر موجب تسهیل کار می‌شود و بسیج با مردمی بودن خود این امر را اثبات کرده است.

بسیج با مردمی بودنش همه سختی‌ها را تسهیل می‌کند

به گزارش هشت دی، مصطفی سالاری صبح امروز در مراسم صبحگاه و تجمع بسیجیان در سپاه مرکزی رشت با سلام و درود بر روح بنیان گذار بسیج مستضعفین و بسیجیان شهید اظهار داشت: هفته بسیج را به تمام بسیجیان و ملت شریف تبریک می‌‌گویم.

استاندار گیلان با اشاره به تقارن هفته بسیج و هفته وحدت گفت: بسیج بر ریشه وحدت‌آفرینی شکل گرفت، این نیروی مردمی در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی همیشه وحدت‌آفرین بوده است.

وی با اشاره به وحدت قومیت‌ها در نیروهای بسیجی مطرح کرد: نماد وحدت در خصوص استان گیلان در زمان انقلاب اسلامی صف‌های اعزام ‌به جبهه بود که حضور همگانی و تمام قومیت‌ها در کنار هم نشانگر فعالیت و تفکر بسیجی بود.

سالاری با بیان اینکه غیرمادی بودن از خاصیت‌های دیگر بسیج است بیان کرد: ریشه معنوی بسیج موجب قوام هرچه بیشتر پایه‌های این تفکر شده است.

استاندار گیلان تصریح کرد: امروز اگر در هر کاری با سختی مواجه می‌شویم به فکر مردمی بودن آن می‌افتیم چراکه این امر موجب تسهیل کار می‌شود و بسیج با مردمی بودن خود این امر را اثبات کرده است.

وی با اذعان بر اینکه خلوص بسیجیان موجب شد تا جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و از این مرزوبوم دفاع کنند متذکر شد: اخلاص از دیگر عوامل وحدت‌آفرینی است.

سالاری با اشاره بر اینکه بسیج شاکله‌ای برای هدفی برتر بود افزود: شهدایی که تقدیم انقلاب کردیم مقام نام بسیج شدند. صبوری پدران و مادران شهدا، فداکاری جانبازان جنگ تحمیلی و صبوری آزادگان مقام بسیج شد.

استاندار گیلان همراه داشتن نام بسیجی را مسئولیتی بزرگ دانست و اظهار داشت: باید همه ما این مسئولیت را در اعمال و رفتار خود مدنظر قرار دهیم و فرهنگ بسیجی بودن را با عامل وحدت‌آفرین برای حل مشکلات جامعه سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با اشاره به حضور بسیجیان گیلانی در مناطق زلزله‌زده گفت: بسیجیان تا به امروز نیز در صحنه‌های کمک‌رسانی حضور دارند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه