بعلت کوتاهی سقف ،برای عبور آمبولانس ، کف زمین اورژانس آستانه را کندند! + تصویر

ارتفاع ورودی اورژانس آنقدر کوتاه بود که آمبولانسها نمی توانستند از در آن وارد شوند مگر اینگه ماشین خود را اسپرت نموده و به اصطلاح بخوابانند!

بعلت کوتاهی سقف ،برای عبور آمبولانس ، کف زمین اورژانس آستانه را کندند! + تصویر

به گزارش ۸دی نیوز در دهه فجر شاهد افتتاح بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه بودیم. بیمارستانی که بر اساس خبر سایت آستان خبر ارتفاع ورودی اورژانس آنقدر کوتاه بود که آمبولانسها نمی توانستند از در آن وارد شوند مگر اینگه ماشین خود را اسپرت نموده و به اصطلاح بخوابانند!

پس از انتشار این خبر  دکتر مرتضی بیات ، ریاست بیمارستان کوثر آستانه در مصاحبه ای اعلام نمود : ارتفاع آمبولانس بیمارستان کوثر ۲/۵۰ است و ارتفاع سقف ۲/۷۴ می باشد و بر اساس ارتفاعی که آمبولانس ما دارد هیچ‌گونه مشکلی نداریم و فقط یکی از آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵، آنتنش یک مقدار بلندتر است و به سقف می‌خورد و پیمانکار متعهد شد، خودش اصلاح کند و این ارتباطی به ما ندارد و به عهده پیمانکار است و خود پیمانکار متعهد شده بعد از افتتاح رمپ را بکَند تا مشکل ارتفاع برطرف شود.

حال با گذشت کمتر از یک ماه از افتتاح این بیمارستان کارگران دوباره بجان ورودی اورژانس این بیمارستان افتاده و چون دیگر نمی توان سقف را بالا برد ، زمین را می کنند تا آمبولانسها بتوانند از ورودی عبور کنند!

امیدواریم که این کار به گفته دکتر بیات رئیس بیمارستان کوثر با هزینه پیمانکار باشد و سوء مدیریت و عدم نظارت در چنین پروژه مهمی با هزینه بیت‌المال جبران نشده باشد.

امیدواریم که این کندن باعث آب‌گرفته‌گی در این قسمت نشود.

kosar

DSC_0191edit

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه