فرمانده سپاه بندر انزلی خبر داد؛

ارسال یک کامیون کمک‌های غیر نقدی به زلزله‌زدگان غرب کشور در انزلی

فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی گفت: طی هفته بسیج ۳۲ برنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سطح شهرستان برای اقشار مختلف بسیج برگزار خواهد شد.

ارسال یک کامیون کمک‌های غیر نقدی به زلزله‌زدگان غرب کشور در انزلی

 

جمشید اصحابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در بندر انزلی از کمک‌رسانی شهروندان و بسیجیان شهرستان بندرانزلی در مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد و اظهار داشت: از همان روزهای نخست زلزله تعدادی از بسیجیان به مناطق زلزله‌زده اعزام و همچنان نیز در حال آواربرداری و امدادرسانی به زلزله‌زدگان هستند.

وی با اشاره به کمک‌های نقدی و غیر نقدی بسیجیان به زلزله‌زدگان افزود: تاکنون یک کامیون از ملزومات اولیه و امدادی به منطقه زلزله‌زده ارسال‌شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی از برگزاری ۳۲ عنوان برنامه شاخص در طول هفته بسیج در انزلی خبر داد و گفت: در طول هفته بسیج ۶ یادواره شهدا اعم از یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی، یادواره شهدای ویژه شهدای زنان و چهار یادواره شهدای محلات در شهرستان برگزار خواهد شد.

اصحابی همچنین از افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهر انزلی خبر داد و خاطرنشان کرد: در کنار برنامه‌های مفید و ارزنده بسیج ویزیت رایگان بیماران توسط بسیج جامعه پزشکی در روستای کپور چال برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اجتماع عظیم بسیجیان بندر انزلی در پنج آذر گفت: بزرگ‌ترین برنامه بسیج در انزلی تجمع بسیجیان در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مرکز شهر هست که در آن از مدافعان حرم و بسیجیان تجلیل و تقدیر به عمل خواهد آمد.

فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی افزود: سه برنامه فرهنگی بصیرتی در سطح ادارات کل بنادر و دریانوردی، شیلات و صنایع دریایی شهید تمجیدی انزلی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

اصحابی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج در همه پایگاه‌ها نیز برگزار خواهد شد، افزود: برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و نشست‌های سیاسی و عقیدتی در پایگاه‌های مقاومت در کنار سایر برنامه‌ها نیز برای بسیجیان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه