مداح نوجوان لاهیجانی مقام سوم را در سوگواره نواها و اشعار آیینی کشور کسب نمود

مجتبی توکلی مداح نوجوان لاهیجانی در هشتمین سوگواره نواها و اشعار آئینی با حضور رئیس سازمان صدا و سیما بعنوان برگزیده سوگواره معرفی شد.

مداح نوجوان لاهیجانی مقام سوم را در سوگواره نواها و اشعار آیینی کشور کسب نمود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی لاهیجان؛ آئین اختتامیه هشتمین سوگواره نواها و اشعار آئینی عصر روز جمعه ۹ اسفند در مجتمع فرهنگی سرچشمه تهران و با حضور رئیس سازمان صدا و سیما و جمعی از مداحان پیشکسوت برگزار شد.

madahبخش زیادی از این مراسم به مداحی و شعر خوانی شاعران و مداحان نوجوان حاضر در مراسم اختصاص یافت که با استقبال حاضران نیز همراه شد.در این میان مداحی نوجوان سیزده ساله کاشانی که رتبه نخست این رشته را نیز به دست آورده بود بسیار قابل توجه بود.

به گفته مداحی در این سوگواره و در بخش شعر ۱۲۰۰ اثر به دبیرخانه رسیده که توسط مرتضی امیر‌ی اسفندقه، حجت‌الاسلام محمد جواد زمانی، حجت‌الاسلام رضا جعفری و سعید حدادیان داوری شدند. در بخش مداحی و دعاخوانی نیز ۵۰۰ اثر به دبیرخانه رسید که توسط محسن طاهری، عباس دلجو، محمود طاری و مصطفی خرسندی و نیز ماشا‌الله عابدی و حجت‌الاسلام سعیدیان داوری شد.

مدیر هیئت رزمندگان اسلام از سازمان بسیج مداحان، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و شبکه قرآن و معارف سیما به عنوان حامیان برگزاری این سوگواره نام برد.

در پایان این مراسم برگزیدگان این سوگواره به شرح زیر معرفی شدند:

 

بخش مداحی

گروه سنی ۱۲ تا ۱۶ سال

نفر اول: معین علی‌مددی از کاشان،

نفر دوم: عبدالهادی قرقی از سمنان،

نفر سوم: مجتبی توکلی از لاهیجان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه