خبرنگار: ابوالفضل شکری
شهردار شلمان لنگرود در گفتگو با 8دی:

طرح هادی شلمان بازنگری می‌شود / برای ساماندهی شلمان‌رود اعتباری تخصیص نداده‌اند

شهردار شلمان لنگرود گفت: برای ساماندهی رودخانه شلمان‌رود در حال حاضر اعتباری به ما تخصیص نشده است.

طرح هادی شلمان بازنگری می‌شود / برای ساماندهی شلمان‌رود اعتباری تخصیص نداده‌اند

ناصر احمدی شاد صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی در لنگرود ضمن ارائه گزارشی از عملکرد چند ماهه گذشته شهرداری شلمان اظهارداشت: بهبود عبور و مرور شهری، آسفالت معابر شهر، زیباسازی و روشنایی معابر، دفع آب‌های سطحی، لایروبی رودخانه‌ها و پل زمین ورزشی را در برنامه کاری قرار داده‌ایم.

وی افزود: کارهای مطالعاتی پل زمین ورزشی را انجام داده‌ایم و تا یک ماه آینده این پروژه به مناقصه گذاشته می‌شود.

شهردار شلمان گفت: آسفالت خیابان خاله جیر و ادامه دیواره سازی رودخانه شلمان رود به طول ۴۰۰ متر و لایروبی رودخانه به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان در حال انجام است.

احمدی شاد ادامه داد: طرح هادی شهر در حال بازنگری است و تا ماه‌های آتی طرح بازنگری اجرا می‌شود که امیداوریم با اجرای بازنگری طرح، رونق و شکوفایی خوبی را در سطح شهر شلمان شاهد باشیم.

وی افزود: طرح هادی شلمان مربوط به ۱۴ سال قبل است و در این مدت برخی کاربری‌ها اضافه شده است و این بازنگری لازم بود.

شهردار شلمان با بیان اینکه در محل پل ولی‌سر تصادفات منجر به فوت زیادی رخ می‌دهد گفت: تعریض این نقطه از ورودی شهر در دستور کار قرار گرفته است و هم اکنون مرحله مطالعات در حال انجام است.

احمدی شاد درباره آبگیری رودخانه شلمان‌رود اظهار کرد: برای ساماندهی رودخانه شلمان‌رود در حال حاضر اعتباری به ما تخصیص نشده اما قول‌های از سوی مسئولان به ما داده شده است و برآوردها در زمینه اعتبار مورد نیاز ۱۶ میلیارد تومان است اما مسئولان ۱۰ میلیارد تومان برای این کار در نظر گرفته‌اند که این میزان نیز تخصیص پیدا نکرده است.

وی با بیان اینکه منابع مالی شهرداری محدود است افزود: حمایت از سرمایه‌‌گذاران از برنامه‌های شهرداری است و برخی بسته‌های تشویقی هم برای این کار در نظر گرفته شده است.

شهردار شلمان درباره پارک جنگلی جنب شهرداری گفت: این پارک که معروف به باغ کشاورزی است و سند آن به نام منابع طبیعی است و ما نامه‌نگاری‌هایی در این خصوص و در خصوص زمین اداره نوغان انجام داده‌ایم اما مالکیت این زمین‌ها همچنان در دست منابع طبیعی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه