راز جسد سوخته در جنگل کشف شد

راز جسد سوخته حاشیه جنگل، در یکی از بخشهای شهرستان رشت استان گیلان روز گذشته فاش شد.

راز جسد سوخته در جنگل کشف شد

GHATELبه گزارش ۸دی نیوز، چندی پیش کشف جسد سوخته ای در کنار یک دستگاه موتور سیکلت و تکه طناب سوخته ای در مناطق جنگلی یکی از بخش های شهرستان رشت در ۲۳ آذرماه سالجاری به پلیس آگاهی گزارش شد، بررسی های کارآگاهان نشان می داد که متوفی بعد از ضربه یک جسم سخت به سر به قتل رسیده و بعد از حمل به این منطقه به آتش کشیده شده است.

 

کارآگاهان آگاهی در تحقیقات پلیسی و بررسی موتورسیکلت کشف شده پی به هویت مقتول برده و با دریافت مجوز قضایی ضمن ورود به منزل مقتول، در بررسی های اولیه متوجه شست شوی نابهنگام لوازم منزل از قبیل فرش ؛ روفرشی ؛ پتو و… با توجه به وضعیت نامساعد جوی شدند.

 

کارآگاهان آگاهی در بررسی های خود تکه دیگری از طناب کشف شده در صحنه جرم را در منزل مقتول کشف نموده و با توجه به اظهارات ضد و نقیض همسر مقتول در مورد شستشوی نابهنگام لوازم منزل به وی مشکوک شده و او را دستگیر کردند.

 

همسر ۲۱ ساله مقتول که درصدد گمراه نمودن سیر تحقیقات پلیس برآمده بود، با ارائه شواهد و مدارک پلیسی لب به اعتراف گشوده و به قتل همسرش با انگیزه اختلافات خانوادگی با یک میله آهنی و حمل آن با همدستی فردی ۲۳ ساله و به آتش کشیدن آن در جنگل اعتراف کرد.

 

گفتنی است، همدست متهمه نیز در عملیاتی غافلگیرانه توسط کارآگاهان آگاهی دستگیر و پس از اعتراف به بزه انتسابی، متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه