رئیس اداره هواشناسی آستارا:

نخستین برف پاییزی در آستارا به زمین نشست

رئیس اداره هواشناسی آستارا گفت: نخستین برف پاییزی در گردنه حیران شهرستان آستارا به زمین نشست.

نخستین برف پاییزی در آستارا به زمین نشست

به گزارش ۸دی؛ فردین فرتوت‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در آستارا با اشاره به بارش  برف در گردنه حیران این شهرستان اظهار داشت: دمای هوای آستارا نسبت به ۲۴ ساعت گذشته با ۸ درجه افزایش، به ۱۰ درجه سانتیگراد رسیده و برای ۲۴ ساعت آینده، آسمانی ابری همراه با بارندگی پیش بینی می‌شود.

فرتوت‌نیا با بیان اینکه عصر دیروز فقط در گردنه حیران این شهرستان شاهد بارش برف بودیم اعلام کرد: سرعت باد در آستارا هم اکنون  ۰.۸ کیلومتر بر ساعت و میزان رطوبت هوای این شهرستان ۵۳ درصد است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا نیز به خبرنگار تسنیم گفت: با وجود  بارش برف به‌صورت پراکنده در ارتفاعات حیران، راه‌های اصلی و فرعی شهرستان باز است و تردد در آن‌ها به‌صورت کاملاً عادی ادامه دارد.

انور بی‌نیاز از آمادگی شبانه‌روزی راهدارخانه این شهرستان در محورهای اصلی و فرعی آستارا خبر داد و افزود: تمامی پرسنل راهداری این شهرستان در آمادگی کامل قرار دارند و تجهیزات سنگین و نیمه سنگین نیز آماده خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

به گزارش تسنیم، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۸۶ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و با جمهوری آذربایجان ۳۸ کیلومتر مرز خشکی و ۱۵ کیلومتر مرزی آبی دارد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه