منطقه آزاد انزلی یکی از ۴ منقطه موفق در اخد تاییده گمرک برای طرح” کالا حمل مسافر” است

در حال حاضر منطقه آزاد انزلی یکی از ۴ منقطه ی موفق در اخد تاییده ی گمرک برای اجرای طرح” کالا حمل مسافر” است که این امر تاثیر بسزایی در ارتقای وضعیت استان، منطقه و جلب رضایت مسافران دارد.

منطقه آزاد انزلی یکی از ۴ منقطه موفق در اخد تاییده گمرک برای طرح” کالا حمل مسافر” است

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی هشت دی نیوز، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری و لزوم توسعه ی حوزه ی عمل در مناطق آزاد ویژه اقتصادی، گفت: برای ارتقای سطح کیفی خدمات، انتقال فناوری های پیشرفته و تامین منابع مالی منطقه آزاد، برنامه هایی خاص طراحی شده است که با همکاری مردم و مسئولین به مرحله ی اجرا خواهد رسید.

رضا مسرور اجرای قانون معافیت مالیاتی را مهم ترین کار انجام شده در دوره ی مدیریتی خود را دانست و افزود: دلیل اصلی مشکلات مالی عدم اجرای قانون معافیت مالی از عملکردها و فعالیت های منطقه بود که با تعامل مسئولان استانی برطرف شد.

IMG_0716

وی افزود : محدودیت مساحتی و اراضی، عقب افتادگی و دفع سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری پروژه های کلان را به همراه دارد.

مسرور خاطر نشان کرد: در حال حاضر منطقه آزاد انزلی یکی از  ۴ منقطه ی موفق در اخد تاییده ی گمرک برای اجرای طرح” کالا حمل مسافر” است که این امر تاثیر بسزایی در ارتقای وضعیت استان، منطقه و جلب رضایت مسافران دارد.

وی با بیان این که زیر ساخت ها باید منتج به درآمد منطقه شوند، گفت: عدم توجه به تقدم زیر ساخت ها باعث پیشرفت کُند و ایجاد مشکلات مالی و محدویت فعالیت های سازمان می شود.

IMG_0694

مسرور تصریح کرد: در سال آینده با بازنگری در زیر ساخت ها سعی در رفع مشکلات گذشته خواهیم داشت.

در این نشست خبری ۵۶ نفر  از خبرنگاران صدا و سیما،سایت‌ها، پایگاه‌های تحلیلی‌خبری و وبلاگ‌های مختلف حضور داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
نادر
آقای روابط عمومی چه زود رنگ عوض میکنه ...
در حاشیه