عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

تلاش برای حل مشکل بیمه معلمان نیروی آزاد شاغل در مدارس غیردولتی/ مبنای دریافتی معلمان نیروی آزاد، قانون کار باشد

نماینده مردم رشت گفت: در خصوص بیمه این معلمان قانون وجود دارد، لذا نیروهای آزاد شاغل در مدارس غیردولتی بر اساس قانون، باید مانند نیروهای عادی و قراردادی بیمه شوند.

تلاش برای حل مشکل بیمه معلمان نیروی آزاد شاغل در مدارس غیردولتی/ مبنای دریافتی معلمان نیروی آزاد، قانون کار باشد

به گزارش ۸دی؛ جبار کوچکی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت با تبیین وضعیت معلمان نیروی آزاد شاغل در مدارس غیردولتی اظهار کرد: ما در بحث مدارس غیردولتی در حال تلاش هستیم تا در بودجه، بحث بیمه این معلمان را حل کنیم.

وی بابیان اینکه باید مراقبت کنیم تا حقوق معلمان شاغل در مدارس غیردولتی بر اساس قانون کار پرداخت شود، خاطرنشان کرد: در خصوص بیمه این معلمان قانون وجود دارد، لذا نیروهای آزاد شاغل در مدارس غیردولتی بر اساس قانون، باید مانند نیروهای عادی و قراردادی بیمه شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پرداخت بخشی از بیمه باید بر عهده دولت قرار بگیرد و بخشی نیز کارفرما پرداخت نماید لذا در تلاش هستیم برای تحقق این مهم، اعتباری را مشخص نماییم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه به آموزش‌وپرورش تأکید کردیم که مراقبت کند، نیروهای آزاد، حداقل حقوق قانون کار را دریافت نمایند، گفت: دریافتی معلمان نیروی آزاد شاغل در مدارس غیردولتی نباید ۱۰۰ هزار تومان یا ۲۰۰ هزار تومان مقرر گردد.

کوچکی‌نژاد با اشاره به آزمون نیروهای پیش‌دبستانی، خرید خدمتی، نهضتی برای تأمین نیروی انسانی آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: پیرو قانونی که در کمیسیون تصویب‌شده است، قرار بر برگزاری آزمونی داخلی میان نیروهای فوق‌الذکر گذاشته‌شده تا کسانی که حداقل نمره را می‌گیرند جزء قبول‌شدگان محسوب شوند.

کوچکی نژاد در خصوص کمبود نیروی انسانی آموزش‌وپرورش استان گیلان بیان کرد: شب گذشته جلسه‌ای را با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان مبنی جذب ۲۰۰ نفر دیگر برگزار کردیم که از این مقدار زیر هزار نفر باقی می‌ماند که ان‌شاءالله آن‌ها را در یک فرآیندی بتوانیم در همان سقف ۲۵ هزار ساعت استخدام نماییم

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه