روایت آبیدال از اختلافی که زمانی با گواردیولا داشت

پپ از مدافعش می‌خواست که با هم وطنش به زبان دیگری حرف بزند.

روایت آبیدال از اختلافی که زمانی با گواردیولا داشت

به گزارش ۸دی، اریک آبیدال، مدافع فرانسوی اسبق بارسلونا فاش کرد که زمانی با پپ گواردیولا بر سر اینکه به چه زبانی باید با هم وطنش، تیری آنری حرف بزند، اختلاف داشت.

آبیدال که هم اکنون ۳۸ سال دارد و سفیر بارسلوناست، شش فصل با پیراهن آبی اناری‌ در میادین حاضر شد و افتخارات فراوانی از جمله دو قهرمانی اروپا، چهار قهرمانی لالیگا، دو قهرمانی کوپا دل ری و چهار سوپر کاپ اسپانیا را تجربه کرد. او در میان هواداران بارسلونا بسیار محبوب است و در زمان بازیگری نیز از خوب‌های تیم بود. اریک حالا از اختلافی که زمانی با پپ گواردیولا داشت، پرده برداشته است.

به گزارش مارکا، آبیدال در گفتگو با نشریه‌ای فرانسوی می‌گوید:

در حال سپری کردن تمرینات پیش فصل در آمریکا بودیم که پپ پیش من آمد و گفت که نباید همیشه با تیری آنری به زبان فرانسوی حرف بزنم و ما باید اسپانیایی صحبت کنیم. من خیلی رک و پوست کنده به پپ گفتم: « اولا که با من این طور حرف نزن چون من بچه نیستم. دوما اگر من نباید با تیری به زبان فرانسوی حرف بزنم، چرا کاتالان‌ها با هم به زبان کاتالونیایی حرف می‌زنند؟ اینجا بحث کمی جدی شد و همه از داستان خبردار شدند. مسئله به قدری جدی شد که من مجبور شدم پیش رئیس لاپورتا بروم و جریان را توضیح بدهم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه