توافق شفاهی بارسلونا و گورتسکا برای انتقال در تابستان ۲۰۱۸

گورتسکا علاقه‌اش به بارسلونا را به مدیران این باشگاه ابراز کرده است.

توافق شفاهی بارسلونا و گورتسکا برای انتقال در تابستان ۲۰۱۸

به گزارش ۸دی، از بارسلونا خبر می‌رسد این باشگاه در ملاقات اخیر مدیرانش با لئون گورتسکا، هافبک آلمانی و ملی‌پوش شالکه برای جذب این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی به توافق رسیده‌اند.

به گزارش mundodeportivo، گورتسکای ۲۲ ساله با نمایش‌های خوبش چشم بزرگان فوتبال اروپا را گرفته است. تیم‌های زیادی به جذب او که قراردادش تا پایان همین فصل اعتبار دارد، علاقه نشان داده‌اند که بارسلونا یکی از این تیم‌هاست. روز گذشته بیلد از ملاقات طرفین پیش از شروع فیفا قبلی خبر داد و از احتمال انتقال این بازیکن به نیوکمپ در نقل و انتقالات زمستانی گفت. بنا بر اطلاعات موندو، نیمی از این گزارش اشتباه است.

ملاقات طرفین واقعیت داشته است. نقل و انتقالات بارسلونا بدین صورت است که با گزینه‌های مد نظرش به صورت رو در رو ملاقات می‌کند. چه این بازیکن در نهایت جذب بشود چه نشود. گورتسکا نیز به همین ترتیب. ملاقات طرفین اوایل نوامبر رخ داده و مدیربرنامه‌های این بازیکن نیز آن را تایید می‌کند. دو نماینده بارسلونا برای تماشای بازی دوستانه فرانسه و آلمان به کلن سفر کرده بودند و در همین حین فرصت ملاقات رو در رو با گورتسکا و ایجنتش پیش می‌آید. گورتسکا در این جلسه از علاقه‌اش به آبی اناری‌ پوش شدن می‌گوید و البته از علاقه جدی چند باشگاه دیگر هم رونمایی می‌کند. طرفین در این ملاقات توافق کردند که این انتقال، در تابستان انجام شود. بارسا و رابرت فرناندز بر این عقیده‌اند که خرید رایگان بازیکنی چون گورتسکا فرصتی است که نباید آن را به راحتی از دست داد.

بنا بر گفته موندو، بارسا برنامه‌ای در حال حاضر برای جذب گورتسکا در ژانویه ندارد. باید دید آیا واقعا توافقی در کار بوده یا نه.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه