فرمانده سپاه مرکزی رشت خبر داد؛

ارسال بیش از ۱۰ دستگاه کامیون کمک‌های غیر نقدی مردم رشت برای زلزله‌زدگان غرب کشور

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از ارسال بیش از ۱۰ دستگاه کامیون کمک‌های غیر نقدی مردم رشت به زلزله‌زدگان غرب کشور خبر داد و گفت: انقلاب اسلامی بر پایه مردم‌سالاری دینی پایه‌گذاری شده است.

ارسال بیش از ۱۰ دستگاه کامیون کمک‌های غیر نقدی مردم رشت برای زلزله‌زدگان غرب کشور

حسین مصطفی پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در رشت به اساس مردمی تشکیل بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی است و همه ما باید یادمان باشد که انقلاب ما بر اساس حضور مردم پایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به حمایت مردم از امام و منتج شدن آن به پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی(ره) با حمایت مردم توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند و انقلاب با حضور مردم در صحنه است که می‌تواند تأثیرگذار باشد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: بسیج تشکیلات مردمی است که سازمان‌یافته و اساس حضور مردم در جامعه و در عرصه‌های مختلف منوط به سازمان‌یافتگی است.

مصطفی پور همچنین به نقش بسیجیان در امدادرسانی به مردم زلزله‌زده غرب کشور اشاره و اظهار کرد: بسیجیان و مردم رشت تاکنون ۹ کامیون و ۲ دستگاه نیسان کمک‌های غیر نقدی خو را به مناطق زلزله ارسال کرده‌اند و همچنان نیز این کمک‌ها در حال جمع‌آوری هستند.

وی از تدوین ۴۰ برنامه طی هفته بسیج در سطح شهرستان رشت خبر داد و افزود: دیدار بسیجیان با مسئولین و نماینده ولی‌فقیه در گیلان، دیدار با خانواده‌های شهدا، افتتاح شش واحد مسکن محرومین از مجموع ۴۸ واحد مسکن ابلاغی، اعزام ۳۲۰ دانش‌آموز دختر در روز جمعه به مناطق عملیاتی غرب کشور و نهایتاً تجمع بزرگ بسیجیان رشت در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در رشت از نمونه‌های برنامه‌ها از پیش تدوین‌شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به توسعه فرهنگ بسیجی در جامعه اشاره داشت و گفت: امروزه بسیجی تنها به کسی که کارت بسیج دارد اطلاق نمی‌شود بلکه هرکسی که دل درگرو نظام، انقلاب و ارزش‌های اسلامی دارد یک بسیجی است.

مصطفی پور به‌ضرورت خدمت همه‌جانبه به مردم تاکید کرد و گفت: ما و همه مسئولین باید قدر مردم همیشه درصحنه را بدانیم و پیوسته در خدمت به مردم و باشیم و به حضور همه‌جانبه مردم در عرصه‌های مختلف خیانت نکنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه