مدیرانی را که در خدمت استان نیستند تحمل نخواهم کرد

به دلیل غفلت از بخش خصوصی تعداد زیادی از فرصت های شغلی در سالهای گذشته از دست داده شده است و من به مدیران استان هشدار داده ام اگر در خدمت فضای توسعه استان نباشند تحملشان نمی‌کنم.

مدیرانی را که در خدمت استان نیستند تحمل نخواهم کرد

به گزارش ۸دی نیوز، محمدعلی نجفی در جمع اعضای هئیت مدیره کانون کارفرمایی گیلان با اشاره به فضای مثبتی که پس از ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی رهبرمعظم انقلاب ایجاد شده است، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید اهتمام جدی  برای اجرای این سیاست‌ها که نجات بخش اقتصاد کشور است دارد و در استان گیلان نیز در این زمینه همه  امکانات را بسیج کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی نقش ویژه‌ای در تحقق موفقیت آمیز اقتصاد مقاومتی دارد، افزود: در استان گیلان نیز بر بهره گیری صحیح از این ظرفیت ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

استاندار گیلان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی بهره‌گیری مطلوب از امکانات داخلی، گفت:  باید تلاش کنیم تا امکانات داخل کشور در جهت صحیح اقتصادی شکل بگیرد تا از مشکلات بکاهیم.

نجفی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه همه باید در خدمت فضای توسعه ی استان قرار بگیرند، تصریح کرد: مشکلات گیلان زیاد است اما باتوجه به پتانسیل‌های موجود و نیروی انسانی با درک بالا و بخش خصوصی پرانگیزه به آینده روشن توسعه  استان امیدوارم.

وی، از بخش خصوصی خواست برای بهبود وضعیت شان کیفیت تولید را بالا ببرند و گفت: اقتصاد دستوری نمی‌شود ما نمی‌توانیم مردم را مجبور کنیم برخی از کالای بی‌کیفیت را خریداری کنند از این‌رو ضمن اینکه تمام حمایت خود را از بخش خصوصی بکار می‌بریم از این عزیزان هم می‌خواهم در فضای رقابتی انگیزه  لازم را برای خرید کالاهایشان ایجاد کنند.

استاندار گیلان تصریح کرد: به دلیل غفلت از بخش خصوصی تعداد زیادی از فرصت های شغلی در سالهای گذشته از دست داده شده است و من به مدیران استان هشدار داده ام اگر در خدمت فضای توسعه  استان نباشند تحملشان نمی‌کنم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به پیشنهادات سازنده هیئت مدیره کانون کارفرمایی افزود : باید از ظرفیت این بخش در حل مسائل بخش خصوصی بیشتر بهره ببرد./ خبرگزاری تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه