مراسم اختتامیه مسابقات بزرگ PES 2013 در رشت برگزار میشود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از برگزاری مراسم اختتامیه جام کاسپین و مسابقات بزرگ فوتبال رایانه‌ای PES 2013 در رشت خبر داد و اظهار کرد: این مراسم امروز در سالن مرحوم رحمدل مجتمع خاتم‌الانیاء (ص) این شهر برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه مسابقات بزرگ PES 2013 در رشت برگزار میشود

به گزارش ۸دی نیوز، رضا ثقتی در گفت‌وگو با خبرنگار دیار باران، از برگزاری مراسم اختتامیه جام کاسپین و مسابقات بزرگ فوتبال رایانه‌ای PES 2013 در رشت خبر داد و اظهار کرد: این مراسم امروز در سالن مرحوم رحمدل مجتمع خاتم‌الانیاء (ص) این شهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم از ساعت ۱۵ عصر امروز برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات از ۲۳ بهمن ماه امسال در محل موسسه تبیان واقع در اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان آغاز شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت افزود: مسابقات مذکور به همت موسسه تبیان و با همکاری و حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

ثقتی با بیان اینکه مسابقات مسابقات بزرگ فوتبال رایانه‌ای PES 2013 در رده‌های مختلف سنی برگزار شد، گفت: بازی فینال لیگ نونهالان و دیدار رده‌بندی لیگ حرفه‌ای همراه با قرعه‌کشی و اهدای جوایز و تقدیر از برگزیدگان از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه